Har brug for en hobby.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.920 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. december 2012

Anonym trådstarter

Ja som skrevet oppe i overstående, har jeg brug for en hobby. 

Jeg har gået hjemme i halvandet år nu. først barsel og ja så jobsøgende. 

Jeg har selvfølgelig kunne holde mig igang, ved at træne og de daglige ''pligter'' i hjemmet :-) Og har jo også søgt job.

Men her for en måned siden, fik jeg konstateret sygdommen ''graves'' som er en stofskiftesygdom. 

Nu er jeg på en medicin, som skal sænke mit høje stoftskifte og hjerte medicin. Så i de første måneder hvor jeg for medicinen, må jeg ikke rigtig lave noget .. 

Jeg må ikke arbejde og jeg må slet ikke træne. 
' Havde glædet mig så meget, til at komme igang med at arbejde igen. Men øv øv

Hele min krop kører på højtryk, og bliver den ved med det, risikere jeg hjertestop:/ 

Nu sidder jeg her, så rastløs og tænker at jeg må finde mig noget, som jeg kan gå op i 

-Jeg gider ikke ( Strikke, sy osv) 

Så damer har i nogle forslag ?  
- Der er jo så mange hobby'er ... 

Grunden til at jeg er anonym, er så min arbejdsgiver (når jeg må arbejde) ikke kan læse om mig/sygdommen..

what to dooo 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

TNBC

Anonym skriver:

Jeg har selvfølgelig kunne holde mig igang, ved at træne og de daglige ''pligter'' i hjemmet :-) Og har jo også søgt job.

Men her for en måned siden, fik jeg konstateret sygdommen ''graves'' som er en stofskiftesygdom. 

Nu er jeg på en medicin, som skal sænke mit høje stoftskifte og hjerte medicin. Så i de første måneder hvor jeg for medicinen, må jeg ikke rigtig lave noget .. 

Hele min krop kører på højtryk, og bliver den ved med det, risikere jeg hjertestop:/ 

Nu sidder jeg her, så rastløs og tænker at jeg må finde mig noget, som jeg kan gå op i 

Grunden til at jeg er anonym, er så min arbejdsgiver (når jeg må arbejde) ikke kan læse om mig/sygdommen..

what to dooo 

Uhh det er svært at sige...
Men hvad med at bage??

Intressere du dig ikke for noget?

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Uhh det er svært at sige...
Men hvad med at bage??

Intressere du dig ikke for noget?

Interessere mig mest for træning (fordi jeg går meget op i min krop)

Bager også, men ikke de vilde kager Det kan godt hurtigt kede mig ... 

Anmeld

4. december 2012

Karla

Anonym skriver:

what to dooo 

Hvad med noget kreativt, som at male, lave photo perler eller lave fletpunge/flettasker af gamle reklamer?

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

Karla skriver:

Hvad med noget kreativt, som at male, lave photo perler eller lave fletpunge/flettasker af gamle reklamer?

Nej det er heller ikke lige mig.. 

Anmeld

4. december 2012

Ditte-3

Hvad så med at gå nogle stille og rolige ture tag et kamara med og tag nogle flotte bilder og så der hjeme kan du gøre dem inu flotter på din computer 

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

Ditte-3 skriver:

Hvad så med at gå nogle stille og rolige ture tag et kamara med og tag nogle flotte bilder og så der hjeme kan du gøre dem inu flotter på din computer 

Jeg må som sagt ikke rigtig bevæge mig.

Går 4 km hver dag, når sønnike skal afleveres. men så er det jo meningen, at jeg skal prøve at tage mig til noget her hjemme.

Jeg er model, og for taget billeder 2 gange hver uge ca. 

Så er ikke typen somsynes det er spændene, at stå bag kameraet Hvis du forstår, hvad jeg mener 

Anmeld

4. december 2012

TNBC

Anonym skriver:

Jeg må som sagt ikke rigtig bevæge mig.

Går 4 km hver dag, når sønnike skal afleveres. men så er det jo meningen, at jeg skal prøve at tage mig til noget her hjemme.

Jeg er model, og for taget billeder 2 gange hver uge ca. 

Så er ikke typen somsynes det er spændene, at stå bag kameraet Hvis du forstår, hvad jeg mener 

Ja så er der snart ikke mere man kan lave. Du må igang med noget film og serie marathon.
Og lad din krop slappe af.

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Ja så er der snart ikke mere man kan lave. Du må igang med noget film og serie marathon.
Og lad din krop slappe af.

Har også overvejet at hører veninder om, hvilke serier de har derhjemme. Så jeg kunne ligge og se dem 

Anmeld

4. december 2012

TNBC

Anonym skriver:

Har også overvejet at hører veninder om, hvilke serier de har derhjemme. Så jeg kunne ligge og se dem 

Hvis du er god til engelsk og ikke behøver undertekster, kan du jo finde alverdens udlandske serier på nettet, gratis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.