Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lisesp83 skriver: Ja, det hul skal kun bruges til 1 ting, som forgår på toilettet. Haha Det er min kæreste heldigvis indforstået med
Ja, det hul skal kun bruges til 1 ting, som forgår på toilettet.
Haha
Det er min kæreste heldigvis indforstået med
hehe præcis
tror heller ikke min kæreste er voldsomt ked af det "mangler" i vores forhold
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja jeg har prøvet det... Men min mand har en ret tyk én så det gør pænt ondt, medmindre jeg er superduper overmega tændt, så derfor gør vi ikke så meget i det der analnoget
Ha ha
ja det er ikke noget jeg har et godt forhold til før men min kæreste kan rigtig godt lide det
så sammen har vi fundet en måde eller stillinger hvor det kan lade sig gøre og hvor jeg også kan nyde det
Anonym skriver: Ja jeg har noget jeg har tænkt meget over da jeg selv før i tiden dælme ALDRIG sku prøve det men nu for et par dage siden lykkedes det sku med min kæreste, og jeg må virkelig sige jeg blev positiv overrasket og glæder mig til at prøve igen det jeg snakker om er anal sex ikke bare en finger eller slik, men virkelig med sin mands veludrustede forplantningstap ha ha så hvor udbredt er det derude hos de damer ????
Ja jeg har noget jeg har tænkt meget over da jeg selv før i tiden dælme ALDRIG sku prøve det men nu for et par dage siden lykkedes det sku med min kæreste, og jeg må virkelig sige jeg blev positiv overrasket og glæder mig til at prøve igen det jeg snakker om er anal sex ikke bare en finger eller slik, men virkelig med sin mands veludrustede forplantningstap ha ha så hvor udbredt er det derude hos de damer ????
Har prøvet det nogle gange efterhånden. Men da manden er rimelig stor, synes jeg det er mere ubehageligt end rart. Men kunne godt finde på at gøre det igen da manden ELSKER det og jeg synes det er mega frækt, og som en anden skrev, masser af opvarmning, så skal det nok gå :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128