Gaver til den alternative pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg holde denne debat anonym kun pga jeg ved min veninde har en søster herinde, og jeg ved ikke hvor god hun er til at holde tæt .

Jeg har en alternativ veninde - som går meget op i make-up, malerier, og lidt anderledes ting som man ikke bare sådan lige kan få.

Hvad SØREN skal jeg give hende i julegave?

jeg er fuldstændig på blank bund - hun har ALT i makeup og til make-up og malersager osv. Vil gerne give hende måske en fed alternativ taske eller tilbehør? men hvor køber jeg sådan noget henne til den sølle pris af 100,-? (vi har aftalt det ikke må være større beløb.. men ender nok op i noget mere, så kom gerne med idéer trods prisen)

Og hvis du/i er alternative eller kender nogen - hvad ville i give dem i julegave? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeg holde denne debat anonym kun pga jeg ved min veninde har en søster herinde, og jeg ved ikke hvor god hun er til at holde tæt .

Jeg har en alternativ veninde - som går meget op i make-up, malerier, og lidt anderledes ting som man ikke bare sådan lige kan få.

Hvad SØREN skal jeg give hende i julegave?

jeg er fuldstændig på blank bund - hun har ALT i makeup og til make-up og malersager osv. Vil gerne give hende måske en fed alternativ taske eller tilbehør? men hvor køber jeg sådan noget henne til den sølle pris af 100,-? (vi har aftalt det ikke må være større beløb.. men ender nok op i noget mere, så kom gerne med idéer trods prisen)

Og hvis du/i er alternative eller kender nogen - hvad ville i give dem i julegave? 

Hm, det er svært, når du ikke konkretiserer, hvad alternativ betyder i denne sammenhæng - jeg synes jo ikke, at makeup er en specielt alternativ interesse, og malerier er et vidt begreb. Måske en kunstbog om en maler, hun holder særligt af? 

Anmeld

4. december 2012

Dinna88

Mor og meget mere skriver:

Hm, det er svært, når du ikke konkretiserer, hvad alternativ betyder i denne sammenhæng - jeg synes jo ikke, at makeup er en specielt alternativ interesse, og malerier er et vidt begreb. Måske en kunstbog om en maler, hun holder særligt af? 

Jeg tænkte det samme.

Hvorfor er hun alternativ? subkulturer? spirituel? lidt hippie? hvad?

Anmeld

4. december 2012

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Jeg tænkte det samme.

Hvorfor er hun alternativ? subkulturer? spirituel? lidt hippie? hvad?

Hun er sådan lidt flipper blandet med alle andre alternative stile. hendes make-up er ikke almindelig make-up men hun tegner blomster og kæmpe mønstre omkring øjnene med tonsvis af farver .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.