Av....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. december 2012

Steinbrenner

Manden skal møde tidligt i denne uge så han har ikke mulighed for at aflevere ungerne i skole, så smarte mig, belsutter mig for følge dem i skole i morges... (trods bækkenløsning)

Det har så resulteret i at jeg hverken kan gå eller stå her til aften, jeg har så ondt i nederst i min mave og i bækkenet at jeg ikke kan løfte benene

Så det bliver mormor der aflevere unger resten af ugen, og mor her må nøjes med at gå fra sengen til sofaen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

Miss BananaHammock

Steinbrenner skriver:

Manden skal møde tidligt i denne uge så han har ikke mulighed for at aflevere ungerne i skole, så smarte mig, belsutter mig for følge dem i skole i morges... (trods bækkenløsning)

Det har så resulteret i at jeg hverken kan gå eller stå her til aften, jeg har så ondt i nederst i min mave og i bækkenet at jeg ikke kan løfte benene

Så det bliver mormor der aflevere unger resten af ugen, og mor her må nøjes med at gå fra sengen til sofaen..

Kan du så lade hver med det! Du skal passe på dig selv!! Godt du har mormor til at hjælpe!

(Skovlede selv sne i indkørslen idag og blev overvældet af plukveer... surprise! - man er vist lidt stædig her sidst i graviditeten )

Anmeld

3. december 2012

Steinbrenner

Miss BananaHammock skriver:

Kan du så lade hver med det! Du skal passe på dig selv!! Godt du har mormor til at hjælpe!

(Skovlede selv sne i indkørslen idag og blev overvældet af plukveer... surprise! - man er vist lidt stædig her sidst i graviditeten )

Ja det er jo det, når man ikke vil høre må man føle

Anmeld

3. december 2012

Miss BananaHammock

Steinbrenner skriver:

Ja det er jo det, når man ikke vil høre må man føle

Måske det er et ubevist forsøg på at skubbe noget igang

Anmeld

3. december 2012

Steinbrenner

Miss BananaHammock skriver:

Måske det er et ubevist forsøg på at skubbe noget igang

He he ja det havde jeg faktisk også i tankerne, og det bliver jeg så straffet for nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.