Av i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2012

L&V

Nadia&Daniel skriver:

Det er 1/4 kop hun skal have  Vi har også bare droppet alt stivelse og mælk (dog vil hun have lidt når hun skal sove) til hun er klar igen..

Har kun oplevet det her 1 gang før (også 4 dage uden) og det var en kamp at få den ud, men denne gang er der bare INTET der virker  og lægen/vagtlægen siger: "ja, det skal nok komme ud"  Ja, det er det sikkert den nok skal komme ud, men jeg synes bare det er hårdt at se min datter kæmpe, have ondt og græde så meget (især om aften)

Det gør da os bare sygt ondt.. Kan i ik få noget mikrolax eller sådan noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

julie10

Mikrolax er også en mulighed. Det er ligesom det klyx man får når man skal føde. Det er noget gele-agtigt man sprøjter op i numsen, som blødgører afførringen, hvis den er blev for stor og hård til at komme ud.

Uden at være ekspert, er det noget med at man skal skelne mellem om der er forstoppelse i maven, eller om det er i tarmen.  Hvis forstoppelsen sidder i tarmen, i form af knoldet hård afføring, der er svær at få presset ud, så hjælper laktulose og movicol vist ikke, da det kun hjælper på det der ligger i maven.

Jeg tror jeg ville prøve med mikrolax, når nu der er gået så mange dage. Vi prøvede det selv med vores egen pige og efter 2 minutter kom der en knold ud, og der var igen hul igennem

Anmeld

4. december 2012

Nadia&Daniel

Månsson skriver:

Det gør da os bare sygt ondt.. Kan i ik få noget mikrolax eller sådan noget?

Lægen og vagtlægen mente (ringede til begge igår) at det vil da komme af sig selv.. Men ringer til vagtlægen om lidt - de åbner kl 16

Anmeld

4. december 2012

Nadia&Daniel

julie10 skriver:

Mikrolax er også en mulighed. Det er ligesom det klyx man får når man skal føde. Det er noget gele-agtigt man sprøjter op i numsen, som blødgører afførringen, hvis den er blev for stor og hård til at komme ud.

Uden at være ekspert, er det noget med at man skal skelne mellem om der er forstoppelse i maven, eller om det er i tarmen.  Hvis forstoppelsen sidder i tarmen, i form af knoldet hård afføring, der er svær at få presset ud, så hjælper laktulose og movicol vist ikke, da det kun hjælper på det der ligger i maven.

Jeg tror jeg ville prøve med mikrolax, når nu der er gået så mange dage. Vi prøvede det selv med vores egen pige og efter 2 minutter kom der en knold ud, og der var igen hul igennem

Vil nævne det for vagtlægen med det samme

Anmeld

4. december 2012

L&V

Nadia&Daniel skriver:

Lægen og vagtlægen mente (ringede til begge igår) at det vil da komme af sig selv.. Men ringer til vagtlægen om lidt - de åbner kl 16

Ja det kan jeg skisme godt forstå.. Så må du skrue bissen lidt på for det er da bare ik iorden

Anmeld

4. december 2012

Nadia&Daniel

Månsson skriver:

Ja det kan jeg skisme godt forstå.. Så må du skrue bissen lidt på for det er da bare ik iorden

Vil i hvert fald have en løsning NU - for hun skal ikke lide mere  

Anmeld

4. december 2012

julie10

Nadia&Daniel skriver:

Vil nævne det for vagtlægen med det samme

Mikrolax kan købes uden recept

Anmeld

4. december 2012

Nadia&Daniel

julie10 skriver:

Mikrolax kan købes uden recept

Ihh - har lige købt andet.. Nå men må en tur afsted igen så  Vil gør alt for at hjælpe

Anmeld

4. december 2012

Nadia&Daniel

Super - er nr. 24 i køen hos vagtlægen..

Anmeld

4. december 2012

Clisolka

Nadia&Daniel skriver:

Super - er nr. 24 i køen hos vagtlægen..

det var mange....

Fik du fat i dem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.