Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej piger. Har fået min første pille Idag, men har fået rigtig ondt her til aften? Forstå bare ikke hvorfor jeg allerede har ondt når jeg først skal have det to pille onsdag. Nogen der har prøvet at få en som kan fortælle lidt om det
Hej piger. Har fået min første pille Idag, men har fået rigtig ondt her til aften? Forstå bare ikke hvorfor jeg allerede har ondt når jeg først skal have det to pille onsdag. Nogen der har prøvet at få en som kan fortælle lidt om det
Jeg fik også rigtig ondt efter jeg havde taget min den første pille og faktisk begyndte jeg også at bløde allerede dagen efter. Altså dagen inden jeg skulle tage stikpillerne.
tumle skriver: Jeg fik også rigtig ondt efter jeg havde taget min den første pille og faktisk begyndte jeg også at bløde allerede dagen efter. Altså dagen inden jeg skulle tage stikpillerne.
Anonym skriver: Så der ikke mig der er helt unormal troede bare først set ville gå igang når man havde taget stik pillerne
Så der ikke mig der er helt unormal troede bare først set ville gå igang når man havde taget stik pillerne
Nej.
Det troede jeg også dengang, så kan godt sige dig jeg blev forskrækket da jeg begyndte at bløde dagen inden jeg skulle tage stikpillerne.
Men snakkede efterfølgende med gynækologen, som fortalte mig at det var meget normalt at man kunne begynde at blød inden.
tumle skriver: Nej. Det troede jeg også dengang, så kan godt sige dig jeg blev forskrækket da jeg begyndte at bløde dagen inden jeg skulle tage stikpillerne. Men snakkede efterfølgende med gynækologen, som fortalte mig at det var meget normalt at man kunne begynde at blød inden.
Du skal tænke på at den pille du har taget nu har slået fostret ihjel og derfor er graviditeten jo sådan set gået til grunde og så er det meget naturligt at få smerter og evt. begynde at bløde helt af sig selv... De sidste to stikpiller er som en sikkerhed for at det sker...
Anonym skriver: Okay men tak for hjælpen sidder bare og overvejer at melde mig syg imogen hvis jeg nu begynder at bløde
Okay men tak for hjælpen sidder bare og overvejer at melde mig syg imogen hvis jeg nu begynder at bløde
Det var så lidt
Om du skal tage fri eller ej synes jeg ikke jeg kan råde dig omkring, jeg tror det er meget forskelligt hvordan folk oplever det. Jeg tog mine stikpiller en onsdag ligesom dig, men fik først rigtig ondt om Mandagen da min blødning næsten var stoppet igen.
Held og lykke med det hele eller hvad man siger.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128