Hipp skeer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.200 visninger
53 svar
0 synes godt om
3. december 2012

Team Putte

De der gratis HIPP-skeer der er med i startpakken fra BabySam.. Hvor i alverden kan man købe dem?

Ida er helt pjattet med dem, men synes jeg har været i alle supermarkeder snart, uden held  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

2babygirls

Team Putte skriver:

De der gratis HIPP-skeer der er med i startpakken fra BabySam.. Hvor i alverden kan man købe dem?

Ida er helt pjattet med dem, men synes jeg har været i alle supermarkeder snart, uden held  

De hænger tit ved babymad på glas... I hvert fald i kvickly

Anmeld

3. december 2012

Team Putte

Baby2påvej skriver:

De hænger tit ved babymad på glas... I hvert fald i kvickly

Er det rigtigt? Kvickly er nok oz det eneste sted jeg ik har været, så det er da klart det er der de er!

Anmeld

3. december 2012

2babygirls

Team Putte skriver:

Er det rigtigt? Kvickly er nok oz det eneste sted jeg ik har været, så det er da klart det er der de er!

jamen det er jo bare typisk.. Bilka burde også have dem hængende

Anmeld

3. december 2012

Zafir

Du kan ikke købe dem alene Du kan kun få dem sammen med maden. Men de der skeer man kan få i superbrugsen/kvickly, som er sådan lidt bløde ude i spidsen. Dem kunne Frigg også godt lide, selvom hun først 'bare' var vild med de der Hipp nogen. Måske kan du prøve dem, hvis du ikke finder dem?

Anmeld

3. december 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

prøv at skrive til dem ? :

Anmeld

3. december 2012

Team Putte

Baby2påvej skriver:

jamen det er jo bare typisk.. Bilka burde også have dem hængende

Synes ik jeg kunne se nogen i Bilka  Men det kan jo oz nogle gange være svært at jonglere alle boldene i luften og holde fokus når man er i bilka

Anmeld

3. december 2012

Team Putte

Zafir skriver:

Du kan ikke købe dem alene Du kan kun få dem sammen med maden. Men de der skeer man kan få i superbrugsen/kvickly, som er sådan lidt bløde ude i spidsen. Dem kunne Frigg også godt lide, selvom hun først 'bare' var vild med de der Hipp nogen. Måske kan du prøve dem, hvis du ikke finder dem?

Måske.. Det er en god idé ihvertfald

Jeg bruger ik maden, kun skeerne nemlig

Anmeld

3. december 2012

2babygirls

Team Putte skriver:

Synes ik jeg kunne se nogen i Bilka  Men det kan jo oz nogle gange være svært at jonglere alle boldene i luften og holde fokus når man er i bilka

Ja, alle de fristelser...

Nogle gange har kvickly dem også på tilbud hvor der er 3 skeer klistret ovenpå en 3paks babymad på glas

Anmeld

3. december 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

prøv at skrive til dem ? :

Det har jeg gjort Men hvem ved hvor længe der går før man får svar.. Så tænkte jeg de kloge damer herinde måtte vide noget!

Er ved at blive vanvittig af kun 3 skeer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.