Børnepanodil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.876 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. juni 2009

Sweet1978

Hvornår begyndte jeres børn at ville have den drikbare version med jordbærsmag, jeg har den stående til Nadia på 9 og prøvede først med det til Danielle, men da hun havde spyttet det ud  5 gange opgav jeg og gav hende en stikpille. Men både mor og barn synes stikpillen er ubehagelig så håber hun snart vi tage imod det andet. Kan simpelthen ikke huske hvornår Nadia tog imod den drikbare.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2009

A.

findes det  en med jordbær smag da troede at det findes kun den alm panodil junior

Anmeld

9. juni 2009

Sweet1978

agnieszka skriver:

findes det  en med jordbær smag da troede at det findes kun den alm panodil junior

Jo der findes kun en udgave men de siger på apoteket at den smager af jordbær, har ikke selv smagt.

Anmeld

9. juni 2009

Stumpen

Vi giver pinex junior med jordbærsmag.. Eller giver og giver, det er ikke meget hun har har fået af det.. Men første gang hun fik det, der var hun 2 mdr (minus 1 dag, for at være helt nøjagtig  ) Hun fik det på sygehuset, da vi var indlagt med nyrebækken-betændelse.. 

Anmeld

9. juni 2009

Sweet1978

- skriver:

Er det ikke den du giver i en sprøjte?

Flyende panodil..?

Det får vores og har altid fået...

Nej ingen sprøjte der er en måleske med til at dosere og give det med, mindes heller ikke der var problemmer med at give Nadia det, men blev i tvivl, for Danille nægter godt nok.... Frygter da helt hvis hun en dag skal på penicilin for det er jo netop med sprøjte gennem munden og det kommer da sikkert også ud igen...

Anmeld

9. juni 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Caroline vil ikke tage flydende panodil, og vil heller ikke tvinge hende. Mht. penicillin har vi blandet det i saftevand, gerne en stærk en af slagsen, for så har der heller ikke være nogle probs. Men kommer vi med sprøjten starter ramaskriget, og vi kan være sikre på at der er mere penicillin på os, gulvet, møbler og kat end der er i Carolines mave. 

Anmeld

9. juni 2009

Sweet1978

Tak for rådene, tror vi er slut med sygdom for denne gang, men så ved jeg det til næste gang. Og kommer tit på apotektet, da jeg selv bruger medicin dagligt, så må lige have sådan en sprøjte.

Anmeld

9. juni 2009

A.

Sweet1978 skriver:

Jo der findes kun en udgave men de siger på apoteket at den smager af jordbær, har ikke selv smagt.

nå ok mathinus har altid fået den..

Anmeld

9. juni 2009

4xGreve

Sweet1978 skriver:

Har smagt og puha den er jeg ikke glad for den er godt nok sød...

Daniella fik det til at starte på i sprøjte, og fik det første gang da hun var ca. 7 måneder tror jeg, men siden hun har været 9 måneder har hun kunne tag det på ske...

dog er hun også super sej til stik piller og totalt uberørt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.