Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
I dag fik endnu en Ellingsgaard sit navn Min niece, mit gudbarn , blev døbt i dag og i gave fik hende og hendes forældre en fin "lille" kage.
Indhold: Chokoladekagebunde og drømmekagebund i midten med hindbærmousse og hvid chokolademousse m. vanilje og friske brombær smurt op med vaniljesmørcreme m. appelsinpasta
Dette er min 6. kage med fondant og første gang jeg har forsøgt mig med at lave en figur. Har tidligere lavet en ælling, men det er første gang jeg har lavet en så stor figur. Og den lille ælling, ja den skulle selvfølgelig med
I får også lige et billede af selve kage-gaven og et af indholdet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Flot kage
Den er da blevet super flot. Kan godt lide det enkle design, dog stadig med søde detaljer Lækker ser den bestemt også ud
Baagøe skriver: Flot kage
Rigtig mange tak
Peiner skriver: I dag fik endnu en Ellingsgaard sit navn Min niece, mit gudbarn , blev døbt i dag og i gave fik hende og hendes forældre en fin "lille" kage. Indhold: Chokoladekagebunde og drømmekagebund i midten med hindbærmousse og hvid chokolademousse m. vanilje og friske brombær smurt op med vaniljesmørcreme m. appelsinpasta Dette er min 6. kage med fondant og første gang jeg har forsøgt mig med at lave en figur. Har tidligere lavet en ælling, men det er første gang jeg har lavet en så stor figur. Og den lille ælling, ja den skulle selvfølgelig med I får også lige et billede af selve kage-gaven og et af indholdet
Ih, hvor er den fin
Ayasmor skriver: Den er da blevet super flot. Kan godt lide det enkle design, dog stadig med søde detaljer Lækker ser den bestemt også ud
Ih tak tak Blev også selv rigtig tilfreds med den. Er netop til det enkle. Er ikke så meget til de kager som er smækket til med alverdens forskelligt - Less is more
K&S skriver: Ih, hvor er den fin
Mange tak De stolte forældre synes også den var helt perfekt.
Peiner skriver: Ih tak tak Blev også selv rigtig tilfreds med den. Er netop til det enkle. Er ikke så meget til de kager som er smækket til med alverdens forskelligt - Less is more
Det synes jeg bestemt også sagtens du kan være Ja lige her, falder ordsproget passer ordsproget vist ganske godt ind
du er jo for vild dygtig. vh stine
StineW79 skriver: du er jo for vild dygtig. vh stine
He he Rigtig mange tak. Selvom det tager lang tid, så hygger mig bare rigtig meget med det Og så hjælper det vist også lidt at være kreativ anlagt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128