Dåbskage til en lille Elling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.197 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. december 2012

Bb3031

I dag fik endnu en Ellingsgaard sit navn  Min niece, mit gudbarn , blev døbt i dag og i gave fik hende og hendes forældre en fin "lille" kage.

Indhold: Chokoladekagebunde og drømmekagebund i midten med hindbærmousse og hvid chokolademousse m. vanilje og friske brombær smurt op med vaniljesmørcreme m. appelsinpasta 

Dette er min 6. kage med fondant og første gang jeg har forsøgt mig med at lave en figur. Har tidligere lavet en ælling, men det er første gang jeg har lavet en så stor figur. Og den lille ælling, ja den skulle selvfølgelig med 

I får også lige et billede af selve kage-gaven  og et af indholdet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

Pige2009

Flot kage

Anmeld

2. december 2012

Ayasmor

Den er da blevet super flot. Kan godt lide det enkle design, dog stadig med søde detaljer Lækker ser den bestemt også ud

Anmeld

2. december 2012

Bb3031

Baagøe skriver:

Flot kage

Rigtig mange tak  

Anmeld

2. december 2012

K&S

Peiner skriver:

I dag fik endnu en Ellingsgaard sit navn  Min niece, mit gudbarn , blev døbt i dag og i gave fik hende og hendes forældre en fin "lille" kage.

Indhold: Chokoladekagebunde og drømmekagebund i midten med hindbærmousse og hvid chokolademousse m. vanilje og friske brombær smurt op med vaniljesmørcreme m. appelsinpasta 

Dette er min 6. kage med fondant og første gang jeg har forsøgt mig med at lave en figur. Har tidligere lavet en ælling, men det er første gang jeg har lavet en så stor figur. Og den lille ælling, ja den skulle selvfølgelig med 

I får også lige et billede af selve kage-gaven  og et af indholdet 

Ih, hvor er den fin

Anmeld

2. december 2012

Bb3031

Ayasmor skriver:

Den er da blevet super flot. Kan godt lide det enkle design, dog stadig med søde detaljer Lækker ser den bestemt også ud

Ih tak tak  Blev også selv rigtig tilfreds med den. Er netop til det enkle. Er ikke så meget til de kager som er smækket til med alverdens forskelligt - Less is more 

Anmeld

2. december 2012

Bb3031

K&S skriver:

Ih, hvor er den fin

Mange tak  De stolte forældre synes også den var helt perfekt.

Anmeld

2. december 2012

Ayasmor

Peiner skriver:

Ih tak tak  Blev også selv rigtig tilfreds med den. Er netop til det enkle. Er ikke så meget til de kager som er smækket til med alverdens forskelligt - Less is more 

Det synes jeg bestemt også sagtens du kan være Ja lige her, falder ordsproget passer ordsproget vist ganske godt ind

Anmeld

2. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

du er jo for vild dygtig. vh stine

Anmeld

3. december 2012

Bb3031

StineW79 skriver:

du er jo for vild dygtig. vh stine

He he  Rigtig mange tak. Selvom det tager lang tid, så hygger mig bare rigtig meget med det  Og så hjælper det vist også lidt at være kreativ anlagt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.