Kan I huske min veninde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.011 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. juni 2009

Honningblomst

hende jeg fortalte om som var begyndt at tabe sig vha kost og motion?
Hun startede med et bmi på 43. Hun vejede 115kg, nu er hun på 93 kg og et bmi under 35...er hun ikke bare helt vild sej...og hun fortsætter ned af...??

Nå, men jeg må jo glæde mig lidt over hende, nu min latterlige vægt ikke vil ned, trods løb på 35 min dagligt----øvøvøv...

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2009

A.

hvor godt...kan godt forstår at du er stolt af hende!!

Anmeld

9. juni 2009

Honningblomst

agnieszka skriver:

hvor godt...kan godt forstår at du er stolt af hende!!

Ja-smiler- synes sgu hun er ret sej...22 år gammel og har været overvægtig hele livet...så det er jo ikke bare lige vægten hun gør op med nu, men hele sit liv...fanme flot...
Knus..

Anmeld

9. juni 2009

Mira0911

Eva skriver:

Hun startede med et bmi på 43. Hun vejede 115kg, nu er hun på 93 kg og et bmi under 35...er hun ikke bare helt vild sej...og hun fortsætter ned af...??

Nå, men jeg må jo glæde mig lidt over hende, nu min latterlige vægt ikke vil ned, trods løb på 35 min dagligt----øvøvøv...

Knus Eva..

Det er fandme sejt... Tager hatten af for hende..

Anmeld

9. juni 2009

Cris

Ja! Hun er sej!!!!

Og rolig med dig! Kroppen kan bare ikke blive ved med at tage sig så meget hele tiden. På et eller andet tidspunkt finder den den balance, man skal have. Så arbejder kroppen noget mere på at ændre muskulaturen, både styrke og formen. Måske sker der ikke så meget med vægten, men jeg er helt sikkert på, at du kan se at der sker noget efter et styk tid.

Anmeld

9. juni 2009

Honningblomst

Cris skriver:

Ja! Hun er sej!!!!

Og rolig med dig! Kroppen kan bare ikke blive ved med at tage sig så meget hele tiden. På et eller andet tidspunkt finder den den balance, man skal have. Så arbejder kroppen noget mere på at ændre muskulaturen, både styrke og formen. Måske sker der ikke så meget med vægten, men jeg er helt sikkert på, at du kan se at der sker noget efter et styk tid.

Jamen, jeg har sørme taget på...3-4 kilo og den vej skulle det jo ikke gå...så de skal altså væk, ellers opererer hun mig ikke-smiler

Anmeld

9. juni 2009

lonemus

Eva skriver:

Knus Eva..

Hun er VILDT sej

Spiser hun som dig eller følger hun en kostplan??

Du har hele tiden vejet dig dagligt, men hvordan holdt du styr på det månedlige tab, som du jo havde sat til 5 kilo??
Man skal tabe 167 gram om dagen, for at tabe 5 kilo om måneden. Holdt du øje med det sådan eller??

Knus Lone

Anmeld

9. juni 2009

Honningblomst

lonemus skriver:

Hun er VILDT sej

Spiser hun som dig eller følger hun en kostplan??

Du har hele tiden vejet dig dagligt, men hvordan holdt du styr på det månedlige tab, som du jo havde sat til 5 kilo??
Man skal tabe 167 gram om dagen, for at tabe 5 kilo om måneden. Holdt du øje med det sådan eller??

Knus Lone

Ja, hun er sej....hun spiser bare sundt og rør sig...men hun er obs på hvor mange kalorier hun spiser, det har jeg aldrig været.
Jeg tabte et kilo om mere om ugen gennemsnitligt, nogle uger mindre andre mere...jeg tænkte ikke over hvad det var om dagen, men vejede og vejer mig hver morgen jo...også derfor det er skide træls de her morgener hvor vægten er alt for høj, men så må man jo stramme op..
Knus..

Anmeld

9. juni 2009

lonemus

Eva skriver:

Ja, hun er sej....hun spiser bare sundt og rør sig...men hun er obs på hvor mange kalorier hun spiser, det har jeg aldrig været.
Jeg tabte et kilo om mere om ugen gennemsnitligt, nogle uger mindre andre mere...jeg tænkte ikke over hvad det var om dagen, men vejede og vejer mig hver morgen jo...også derfor det er skide træls de her morgener hvor vægten er alt for høj, men så må man jo stramme op..
Knus..

Okay, syntes bare det bliver så træls at tælle hver dag
Derfor SKAL det kunne lade sig gøre uden

Har du nogle gang følt du har sultet din krop så??

Anmeld

9. juni 2009

Honningblomst

lonemus skriver:

Okay, syntes bare det bliver så træls at tælle hver dag
Derfor SKAL det kunne lade sig gøre uden

Har du nogle gang følt du har sultet din krop så??

Nej, slet ikke...men jeg synes det er hårdt når kropppen skal afvænnes alt sukker og vænne sig til ikke at få mad eller lidt at spise hele tiden,...jeg er alt for god til at spise tit, så det skulle jeg vænne mig til..men sulte mig, dte har jeg aldrig gjort...jeg har spist masser af frugt og grønt og så meget jeg kunne...
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.