3 dage tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

981 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. december 2012

Lullaby

Til igangsættelse.

Uh er du vimmer jeg er spændt

Mit organiserings-gen har planlagt hvad jeg skal nå hvilke dage sådan så at huset er shiney når hun vælger at ankomme. Tasken er pakket og min mor har fået fri fra onsdag-mandag så vi er klar. Kagerne er bagt og lagt i fryseren sammen med en masse ekstra-mad til de første par dage med bebs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

Miss BananaHammock

Lullaby skriver:

Til igangsættelse.

Mit organiserings-gen har planlagt hvad jeg skal nå hvilke dage sådan så at huset er shiney når hun vælger at ankomme. Tasken er pakket og min mor har fået fri fra onsdag-mandag så vi er klar. Kagerne er bagt og lagt i fryseren sammen med en masse ekstra-mad til de første par dage med bebs

ihhh det er jo lige om lidt!!! Hvor er det spændende hvor når bettefisen kommer til verden - om hun er lige til at få ud eller om hun hygger sig for meget i varmen!

Kender alt for godt den der med planen. Jeg har også været igang. Har godt nok 12 dage tilbage - men de er allesammen godt fyldt ud! ELSKER at lave lister!

Anmeld

2. december 2012

Lullaby

Miss BananaHammock skriver:

ihhh det er jo lige om lidt!!! Hvor er det spændende hvor når bettefisen kommer til verden - om hun er lige til at få ud eller om hun hygger sig for meget i varmen!

Kender alt for godt den der med planen. Jeg har også været igang. Har godt nok 12 dage tilbage - men de er allesammen godt fyldt ud! ELSKER at lave lister!

Ja også mig. Jeg kan relatere til Monica i friends. Alle hendes lister og kategorier osv. Yes, det er bare mig.  Håber hun er træt af varmen og vil ud i kulden. Det passer mig bedst

Anmeld

2. december 2012

Miss BananaHammock

Lullaby skriver:

Ja også mig. Jeg kan relatere til Monica i friends. Alle hendes lister og kategorier osv. Yes, det er bare mig.  Håber hun er træt af varmen og vil ud i kulden. Det passer mig bedst

Ellers må du op og hoppe lidt

Anmeld

3. december 2012

Steinbrenner

Det er jo lige om lidt

Ved du hordan de vil sætte dig igang?

Er det både med stikpiller og ve-drop?

For at det går stærk og at hun er med på ideen om at komme ud i kulden

Anmeld

3. december 2012

Lullaby

Steinbrenner skriver:

Det er jo lige om lidt

Ved du hordan de vil sætte dig igang?

Er det både med stikpiller og ve-drop?

For at det går stærk og at hun er med på ideen om at komme ud i kulden

Stikpiller de første par dage og så satser vi på at jeg kan undgå et ve-drop. Det gider jeg nemlig ikke

Anmeld

3. december 2012

Steinbrenner

Lullaby skriver:

Stikpiller de første par dage og så satser vi på at jeg kan undgå et ve-drop. Det gider jeg nemlig ikke

Nej det kan jeg godt forstå, jeg fik ve-drop med min den første og det var da lige 5 timer i vestorm uden pauser 
Så hvis det ender med ve-drop denne gang også, så skal de stå klar med en epi

Anmeld

4. december 2012

Camilla30

Lullaby skriver:

Til igangsættelse.

Det er så spændende, du må jo glæde dig som en vanvittig nu håber alt kommer til at gå rigtig godt og lige som det skal! Hilsen Camilla.

Anmeld

4. december 2012

Lullaby

Camilla30 skriver:

Det er så spændende, du må jo glæde dig som en vanvittig nu håber alt kommer til at gå rigtig godt og lige som det skal! Hilsen Camilla.

Faktisk er jeg mere nervøs end glad.  Jeg kan lige pludselig tydelig huske hvor ondt det gør, at føde og nu sker det i morgen. Har så dårlig samvittighed overfor hende for hun er jo elsket. Men jeg er samtidig hunderæd for at jeg skal igennem smertehelvedet igen.  

Anmeld

4. december 2012

Camilla30

Lullaby skriver:

Faktisk er jeg mere nervøs end glad.  Jeg kan lige pludselig tydelig huske hvor ondt det gør, at føde og nu sker det i morgen. Har så dårlig samvittighed overfor hende for hun er jo elsket. Men jeg er samtidig hunderæd for at jeg skal igennem smertehelvedet igen.  

Ja det er jo nok en af "glæderne" ved at have flere børn, at man har en erfaring og hukommelse fra tidligere, du må jo sørge for at bede om noget smertelindring! jeg er sikker på, at du kommer til at klare det så godt og uanset hvad, går det jo over og smerten bliver erstattet af det dejligste lille vidunder Pøj pøj med det! Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.