Skal jeg være bekymret ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2012

klmf

Anonym skriver:

Skønt i gider svare  jamen for pokker jeg er i 7 sind . Jo jeg ville være mere rolig hvis han drak sig fuld fredag og lørdag hver weekend men jeg ved jo hvor skadeligt det er   Det er sådan en underlig situation at stå i for egentlig ville jeg syntes det var ok hvis jeg var sikker på det kun var engang i mellem og at han ikke blev afhængig og at det ikke førte til mere   Nyd jeres børn er små , små børn små problemer

Det forstår jeg UDMÆRKET, ville også ønske jeg lige havde en krystalkugle, hvor man kunne se ind i fremtiden og sikre sig at de klarer det godt Men lyder nu til du har en fornuftig knajt, så stol på at han har styr på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

henh01

Jeghar ikke læst de andres svar så ved ikke om jeg gentager mig

Jeg tænker at din søn er 17 år så en laaaaaaang moralprædiken er nok ikke helt på sin plads. Jeg ville dog nævne at det gør dig en nervøs og at du ønsker I kan tale åbent om det.

Derudover synes jeg det er super positivt at det er hos Jer de gør det - det viser at han er åben, ærlig og tryg hos Jer og at han tilmed fortæller dig hvad der foregår er også et kæmpe plus i tilliden. Mange teenagere ville sgu ikke fortælle sandheden i en sådan situation, men i stedet komme med en bortforklaring om at det er en vens og bla bla bla.

Anmeld

2. december 2012

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Det forstår jeg UDMÆRKET, ville også ønske jeg lige havde en krystalkugle, hvor man kunne se ind i fremtiden og sikre sig at de klarer det godt Men lyder nu til du har en fornuftig knajt, så stol på at han har styr på det.

Det vil jeg håbe  men man kan jo forbyde herfra og til juleaften , de gør de jo alligevel , så bedre man taler åbent om det , men han ved jeg er bekymret

Anmeld

2. december 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Jeghar ikke læst de andres svar så ved ikke om jeg gentager mig

Jeg tænker at din søn er 17 år så en laaaaaaang moralprædiken er nok ikke helt på sin plads. Jeg ville dog nævne at det gør dig en nervøs og at du ønsker I kan tale åbent om det.

Derudover synes jeg det er super positivt at det er hos Jer de gør det - det viser at han er åben, ærlig og tryg hos Jer og at han tilmed fortæller dig hvad der foregår er også et kæmpe plus i tilliden. Mange teenagere ville sgu ikke fortælle sandheden i en sådan situation, men i stedet komme med en bortforklaring om at det er en vens og bla bla bla.

Ja jeg kan også forbyde herfra og til juleaften , han vil sikkert stadig gøre det  så hellere man kan snakke åbent om det ..  De røg det ikke her , han opbevarede det her og det kunne lugtes  Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.