Guldfiskens hule 22+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2012

Miss Church

M (: skriver:

Ej, hvor spændende med endnu en skanning! Det bliver da dejligt at se dem igen! 

Okay, det må jeg hellere prøve! Tak for rådet! 

Så lidt 

Håber det virker 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

M (:

HeidiØ skriver:

Skønt.. der er ikke noget bedre end sådan en halvskruk mand ! hehe!

Nej, hehe, det går sikkert heller ik op for dig før du føder

Nej, det er da det bedste i verden!

Haha, sikkert ikke.. Jeg synes tanken er så surrealistisk! Tænk sig, at der ligger et rigtigt, levende menneske derinde! Et menneske, som jeg kommer til at elske over alt i verden, og jeg ved intet om ham/hende endnu! Det er så vildt! 

Anmeld

3. december 2012

HeidiØ

Nej, det er da det bedste i verden!

Haha, sikkert ikke.. Jeg synes tanken er så surrealistisk! Tænk sig, at der ligger et rigtigt, levende menneske derinde! Et menneske, som jeg kommer til at elske over alt i verden, og jeg ved intet om ham/hende endnu! Det er så vildt! 

Ja, det er mærkeligt. Det er så store tanker at bevæge sig ud i, at man bliver helt skør

Anmeld

3. december 2012

M (:

HeidiØ skriver:

Ja, det er mærkeligt. Det er så store tanker at bevæge sig ud i, at man bliver helt skør

Ja, man kan virkelig blive skør af de overvejelser! Og det bliver vildt at opleve den kærlighed. Kan slet ikke forestille mig den.. 

Anmeld

3. december 2012

Frk-Lotusblomst

Så fin søde. Maven kommer mere og mere.

Og hyggeligt med kærlighed, omsorg, kommunikation og dejlige stunder. synes det er såååååå hyggeligt!!!

Og december måned gør det bestemt ikke mindre lækkert.

Anmeld

3. december 2012

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Så fin søde. Maven kommer mere og mere.

Og hyggeligt med kærlighed, omsorg, kommunikation og dejlige stunder. synes det er såååååå hyggeligt!!!

Og december måned gør det bestemt ikke mindre lækkert.

Ja, den begynder efterhånden at komme frem

Ja, det er virkelig skønt med en interesseret og kærlig kommende far.. 

Nej, december er som skabt til formålet! 

Anmeld

4. december 2012

VNB

Endnu en uge er gået - og vi er nu nået ind i december! Yay, en rigtig hygge-måned, og vil da lige starte med at ønske jer alle en rigtig glædelig december! 

Den sidste uge er gået stille og roligt, selvom jeg har døjet en del med plukkeveer og halsbrand - nogen gode råd mod sidstnævnte? 

Derudover mærker jeg forstsat fisken dagligt, nogle dage mere (og kraftigere) end andre, og mormor har været heldig at mærke den lille for første gang.. (:

I denne uge var far også heldig at "kommunikere" med fisken en enkelt gang - han trykkede lidt bestemt mod maven (mest for sjov, fordi vi havde læst i vores graviditetsbog (uge-for-uge)) og fisken sparkede igen! Orv, Andreas blev overrasket! Hans ansigtsudtryk var priceless! Hvem, der bare havde haft det på video! Og for at det ikke skal være nok, "snakkede" de to sammen i en halv time.. SÅ hyggeligt!

Derudover er Andreas begyndt at gå meget op i det hele, og igår, hvor vi var i Babysam var han mest hooked på at shoppe - desværre købte vi intet, for der var ikke noget, der faldt i den vordene fars smag.. I følge ham var alt det neutrale "alt for drenget", så måske han ikke længere er 100% sikker på, at der gemmer sig en lille dreng i min mave? 

Andreas er også begyndt at synge en vuggevise fra hans barndom ("Nu lukker sig mit øje") for maven, og indimellem beder han aftenbøn for den lille fisk (han kommer fra en præstefamilie) - synes det er så hyggeligt, at han allerede går så meget op i den lille, og han siger flere gange dagligt, at han elsker mig og den lille i maven.. Kunne man være mere heldig? 

Til sidst lige et par billeder af guldfiskens hule fra i dag 22+6 (+4,5 kg) (:

nøj! det er da sket RIGTIG meget siden sidste mave billede!

fra nu af kommer det nok til at gå stærkt!

Anmeld

4. december 2012

M (:

VNB skriver:

nøj! det er da sket RIGTIG meget siden sidste mave billede!

fra nu af kommer det nok til at gå stærkt!

Hahaha, ja, langt om længe! Selvom jeg stadig ikke synes den er voldsom stor - men må nok affinde mig med, at jeg ikke kommer til at få en kæmpe mave..

Anmeld

4. december 2012

VNB

Hahaha, ja, langt om længe! Selvom jeg stadig ikke synes den er voldsom stor - men må nok affinde mig med, at jeg ikke kommer til at få en kæmpe mave..

ork det kan da sagtens nåes endnu  

Anmeld

4. december 2012

M (:

VNB skriver:

ork det kan da sagtens nåes endnu  

Njah, tror ikke helt på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.