16 mdr har ikke sovet de sidste to nætter - hjælp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. december 2012

Snartmortil3

Igår nat vågnede min søn med et skrig og var fuldstændig hysterisk i tre timer før han faldt i søvn igen. Inden og efter vågnede han mindst hver time.

I nat har han været vågen stort set konstant fra kl 00-06. Han har haft korte øjeblikke hvor han har været stille og sovet på cirka fem ti minutter. Han har kastet sig rundt og pivet hele natten. Er blevet vred når jeg har rørt ham, og sutten har været hans værste ven pludselig!!

Hvad sker der? Jeg er ødelagt. Er sikker på det ikke er ørene. Han er ørebarn og plejer ikke at reagere sådan når der er problemer med dem.

Han har ikke feber.

Sov fint igår om dagen. Tre timer i træk, men han var jo også træt.

Gode råd modtages med kyshånd. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

Hej! sikke et par nætter. Er det hans tænder ?

Derer noget der generer ham siden han skriger så utrøsteligt.

Du kan starte oppefra, checke hans mundhule, om der er blister eller andet.

Er han øm når du mærker ham i nakken, ?

Hvordan er hans mave, er den spændt øm eller andet, forstoppet?

Tisser han normalt. Er han rød  i toppen af penis, der kan komme noget betændelse, som kan genere, du skal endelig kun vaske, ikke forsøge at trække forhuden tilbage.  

Spiser han uden problemer?

Feber?

Finder du noget så  er det vagtlægen.

Er alt dette normalt, så har der måske været for meget uro i dagligdagen, som udadreageres om natten.Til ubehag for både barn og forældre.

i må have en dejlig søndag, håber i kan komme ud og lege i sneen, så han bliver dejligt træt til en god nattesøvn

Anmeld

2. december 2012

Snartmortil3

lisbeth jess skriver:

Hej! sikke et par nætter. Er det hans tænder ?

Derer noget der generer ham siden han skriger så utrøsteligt.

Du kan starte oppefra, checke hans mundhule, om der er blister eller andet.

Er han øm når du mærker ham i nakken, ?

Hvordan er hans mave, er den spændt øm eller andet, forstoppet?

Tisser han normalt. Er han rød  i toppen af penis, der kan komme noget betændelse, som kan genere, du skal endelig kun vaske, ikke forsøge at trække forhuden tilbage.  

Spiser han uden problemer?

Feber?

Finder du noget så  er det vagtlægen.

Er alt dette normalt, så har der måske været for meget uro i dagligdagen, som udadreageres om natten.Til ubehag for både barn og forældre.

i må have en dejlig søndag, håber i kan komme ud og lege i sneen, så han bliver dejligt træt til en god nattesøvn

Tak for dit indlæg.

Der er i hvert fald ikke feber.

Ved ikke med tænder - han har aldrig reageret på tænder før. Overhoved!! men må tjekke når vi børster. Kan jeg evt give panodil i såfald?

Synes ikke jeg ser andre fysiske forandringer på ham. Lige nu ser han fjernsyn og jeg alapper lige lidt af. Bliver en lang nat!

Anmeld

2. december 2012

LR85

Øv hvor lyder det hårdt. 

Det lyder som et godt og grundigt tigerspring. Det er nemt nok a sige, men mon ikke der er sket en del udvikling når han er faldet lidt til ro igen? 

Tænderne ville også være et godt bud. Eller noget kommende sygdom. 

Håber i får lidt søvn i løbet a dagen

Anmeld

2. december 2012

Snartmortil3

LR85 skriver:

Øv hvor lyder det hårdt. 

Det lyder som et godt og grundigt tigerspring. Det er nemt nok a sige, men mon ikke der er sket en del udvikling når han er faldet lidt til ro igen? 

Tænderne ville også være et godt bud. Eller noget kommende sygdom. 

Håber i får lidt søvn i løbet a dagen

Han har lidt feber. 38,3.. Havde han ikke i nat. Men var godt nok også svært at tage hans temperatur fordi han sprallede fuldstændig vildt.

Jeg tjekker hans tænder når vi børster. Tror snart han skal have en lur. Han er helt færdig, stakkels lille mand

Anmeld

2. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

jeg ville give en panodil og se om det hjælper. Gør det så har han ondt et eller andet sted.

Anmeld

2. december 2012

Snartmortil3

mor:) skriver:

jeg ville give en panodil og se om det hjælper. Gør det så har han ondt et eller andet sted.

Jeg var også meget tæt på at sætte ham ud i bilen og køre på apoteket i nat. Men sne overalt, og virkede som en uoverskuelig opgave, når mine øjne næsten ikke kunne holde sig åbne

Så vi skal på apoteket i dag. Og fra nu af har jeg ALTID panodil. Til nødstilfælde som disse. Han har aldrig fået panodil før.

Anmeld

2. december 2012

LR85

110811 skriver:

Han har lidt feber. 38,3.. Havde han ikke i nat. Men var godt nok også svært at tage hans temperatur fordi han sprallede fuldstændig vildt.

Jeg tjekker hans tænder når vi børster. Tror snart han skal have en lur. Han er helt færdig, stakkels lille mand

Også stakkels dig 

Håber han snart får det bedre

Anmeld

2. december 2012

Snartmortil3

LR85 skriver:

Også stakkels dig 

Tror altså ikke det er tænder. Han har to tænder på vej ud, men de er altså brudt frem, og har været det i noget tid. Kan ikke se andet på vej.. :/ Men svært at se ordenligt. Han har fin normal afføring, og virker ikke til det er maven.

Gud hvor er det svært. Tror den står på ørelægen imorgen. Med mindre han er sådan igen i nat, så tror jeg at jeg ringer til vagtlægen.

Anmeld

2. december 2012

Snartmortil3

LR85 skriver:

Også stakkels dig 

Tror altså ikke det er tænder. Han har to tænder på vej ud, men de er altså brudt frem, og har været det i noget tid. Kan ikke se andet på vej.. :/ Men svært at se ordenligt. Han har fin normal afføring, og virker ikke til det er maven.

Gud hvor er det svært. Tror den står på ørelægen imorgen. Med mindre han er sådan igen i nat, så tror jeg at jeg ringer til vagtlægen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.