Søges: Slyngevugge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.139 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. juni 2009

qp

Hey... er her nogen der har en til salg til en god pris eller evt kender en der sy'r sådanne selv?
Jeg er mest interesseret u junior udgaven men den alm har nu også interesse....

Vh Marcus Mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2009

Ida.

Jeg har den originale Natures Sway-slyngevugge til at ligge på loftet, som jeg gerne vil have solgt. Den har været brugt i 2½ måned til min ældste datter, og er derfor i rigtig god stand. Hvad er en god pris i dine øjne?

/Ida

Anmeld

29. juni 2009

qp

Jeg har lige købt en hjemmesyet kopi en og da den slet ikke lever op til mine forventninger har sælger lovet, at lade handelen gå retur.

Jeg ved det ikke... 600 inkl fragt? Hvad tilbehør følger med??

Kh M

Anmeld

30. juni 2009

Ida.

600 inkl fragt er desværre for lidt ift vuggens nypris på 1359 kr! Jeg vil gå med til 1000 kr og så deler vi fragten, som er på 75 kr...

Der er ikke noget ekstratilbehør med, men du kan se, hvad der følger med som standard her:

http://www.sneglehuset.com/product.asp?product=16

/Ida

Anmeld

30. juni 2009

qp

Jeg synes så ikke 1000 kr er nogen god pris  Det er nok nærmere i overkanten. Så ellers tak.

Vh M

Anmeld

30. juni 2009

Ida.

helt i orden...jeg må sætte den i den blå avis

Anmeld

30. juni 2009

choko

Kære idamaria83.
Jeg synes det lyder fornuftigt! Må jeg lige skrive til dig når jeg får lidt bedre tid(en af de nærmeste dage)?

Mange hilsener Choko

Anmeld

30. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Wauw!! Den ser dejlig ud. Sådan en vil jeg gerne have når jeg får en lille igen 

Anmeld

30. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
SOM OM jeg ikke var skruk i forvejen... hehe... Den er jo fantastisk!! hvorfor havde jeg ikke sådan en da Idun var lille?... hun var slet slet ikke barnevognsbarn og ville ikke sove ude, med mindre hun hang på mig. Det ville helt sikkert have været et hit for Idun.

Ih altså vi må se at lave en baby, så vi kan få sådan en

Anmeld

30. juni 2009

Ida.

choko skriver:

Kære idamaria83.
Jeg synes det lyder fornuftigt! Må jeg lige skrive til dig når jeg får lidt bedre tid(en af de nærmeste dage)?

Mange hilsener Choko

det er du meget velkommen til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.