Barnepige/reservebedste/bedsteforældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

898 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. december 2012

Legehuset-Hertug-Abel.dk

Har I nogen til hente Jeres barn i dp, hvis I ikke selv kan hente inden f.eks. kl 15.30-16.00.....

så barnet ikke få meget lange dage.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2012

PernilleogLouis

EllaRo skriver:

Har I nogen til hente Jeres barn i dp, hvis I ikke selv kan hente inden f.eks. kl 15.30-16.00.....

Jeg har - min går godt nok i børnehave men hun henter 14.40-15 ligesom jeg altid selv gør - er rigtig rart at ha en til at hjælpe

Anmeld

1. december 2012

Nadia&Daniel

EllaRo skriver:

Har min svigermor og svigerfar

Anmeld

1. december 2012

2babygirls

EllaRo skriver:

Lige nu henter jeg når hun vågner som er alt mellem 14.30-15.45 og så har hun 2 dage i ugen hun er der længe, og far så henter efter arbejde.

Anmeld

1. december 2012

Tip!

Mine forældre hjælper her...

Jeg har ofte 2 gange på en uge aftenvagter på arbejdet, og så henter mine forældre og har min søn til dagen efter.

De der forældre der.. De er uundværlige..

Anmeld

1. december 2012

Lusi

Nej
Har ledt længe efter en reservebedste..

Anmeld

1. december 2012

TNBC

Lusi skriver:

Nej
Har ledt længe efter en reservebedste..

Synd vi bor så langt fra hinanden ellers havde jeg gerne hjulpet.
Prøv seniorlife.dk eller xtrafamily.dk

Anmeld

1. december 2012

Lusi

Yurie skriver:

Synd vi bor så langt fra hinanden ellers havde jeg gerne hjulpet.
Prøv seniorlife.dk eller xtrafamily.dk

Fedt, tak for det..
Var inde på en anden side og det kostede en formue, at kunne læse brevene, som vi fik.. Det var så også mest helt unge piger der var derinde, så gad ik betale de 300 kr for det.. Ik sagt at unge piger ik kan passe børn, men vi skulle helst have brugt en med kørekort, da børnehaven ligger langt væk.
Men vil da prøve de to sider der

Anmeld

1. december 2012

klmf

Vores liv kunne ikke hænge sammen uden mormor Hun er den, der altid får enderne til at nå sammen i en travl hverdag med skiftende arbejdstider. Lige nu er jeg på barsel, så der er også meget tid til hygge, men det forhindrer hende ikke i lige at svinge støvsugeren, hvis den højgravide har ondt i bækkenet.

Er så taknemmelig for hendes hjælp og håber at jeg en gang kan hjælpe mine unger på samme vis. Og hjælpe hende når hun bliver gammel selvfølgelig

Anmeld

1. december 2012

TNBC

Lusi skriver:

Fedt, tak for det..
Var inde på en anden side og det kostede en formue, at kunne læse brevene, som vi fik.. Det var så også mest helt unge piger der var derinde, så gad ik betale de 300 kr for det.. Ik sagt at unge piger ik kan passe børn, men vi skulle helst have brugt en med kørekort, da børnehaven ligger langt væk.
Men vil da prøve de to sider der

Men hvis i har brug for en fri aften eller weekend er i velkommen til at skrive. kommer gerne ind til jer.
seniorlife.dk får man sendt brev til mail
og xtrafamily.dk er helt gratis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.