hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. december 2012

Anonym trådstarter

Hej Piwer

Sagen er den at jeg til januar er uddannet pædagog

Planer var/er at vi gerne ville have nr. 2, og jeg testede positivt den 27 okt. men det endte desværre i en SA d. 9 nov.

Vi arbejder på at lave et nyt mirakel, da vi ikke rigtig synes vi kan vente mere, vores datter fylder snart 4 år.

Men nu er jeg i vildrede med hensyn til job, for er ikke blevet gravid endnu - forståeligt nok, når det ikke er så længe siden jeg místede! Men nu tænker jeg på at søge de ledige stillinger jeg kan finde - Men har det os dårligt med det, hvis nu jeg bliver ansat et sted og så næsten skal gå på barsel ( hvis jeg bliver hurtig gravid)

åhh sikke en øv situation..

Hvad ville i gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2012

Eliza

Jeg ville søge og stadig forsøge. Thats the bane of the game. 

Det skal du ik ha det, det mindste dårligt over og du bliver ikke den. Første i historien der gør det 

Anmeld

1. december 2012

Eliza

Det skal du ik ha det, det mindste dårligt over og du bliver ikke den. Første i historien der gør det 

Anmeld

1. december 2012

TNBC

Anonym skriver:

Hej Piwer

Sagen er den at jeg til januar er uddannet pædagog

Planer var/er at vi gerne ville have nr. 2, og jeg testede positivt den 27 okt. men det endte desværre i en SA d. 9 nov.

Vi arbejder på at lave et nyt mirakel, da vi ikke rigtig synes vi kan vente mere, vores datter fylder snart 4 år.

Men nu er jeg i vildrede med hensyn til job, for er ikke blevet gravid endnu - forståeligt nok, når det ikke er så længe siden jeg místede! Men nu tænker jeg på at søge de ledige stillinger jeg kan finde - Men har det os dårligt med det, hvis nu jeg bliver ansat et sted og så næsten skal gå på barsel ( hvis jeg bliver hurtig gravid)

åhh sikke en øv situation..

Hvad ville i gøre?

Søg job.. du ved jo ikke om der går en måned eller et år før du bliver gravid. og så må man tage den derfra.

Anmeld

1. december 2012

Anonym trådstarter

Eliza skriver:

Nej det er også rigtigt, men har ski stadigt det lidt dårligt med det hva hvis de spørger til en samtale om jeg snart skal have nr 2. skal jeg så svare ærligt eller lyve?

Anmeld

1. december 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Søg job.. du ved jo ikke om der går en måned eller et år før du bliver gravid. og så må man tage den derfra.

Nej det er rigtigt! åhh synes det er en lidt svær situation..

Anmeld

1. december 2012

Eliza

Jeg ville være ærlig. 

Eller måske sige "åh tja tjo, det kommer når der kommer" 

så er der ik sagt for meget. 

Anmeld

1. december 2012

MaybeBaby

Anonym skriver:

Nej det er også rigtigt, men har ski stadigt det lidt dårligt med det hva hvis de spørger til en samtale om jeg snart skal have nr 2. skal jeg så svare ærligt eller lyve?

Det må de ikke spørge dig om. Intet mht. graviditet og børn generelt. Min veninde har lige fået job som hun starter i i dag... Hun fandt ud af, at hun var gravid 4 dage efter hun havde fået jobbet.

Anmeld

1. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Det spørg de ik om, for det er ulovligt!! Og det kommer i øvrigt heller ik dem ved!

Jeg ville helt sikkert søge de Jobs jeg var intresserrtet i og stadig forsøge. Man ved jo ik hvor lang tid begge projekter ka tá. 

Held og lykke med begge dele. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.