En lille Dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. december 2012

MF89

Jeg var oppe og få lavet en kønsscanning igår, hvor jordemoderen kunne se ligeså tydeligt at min kæreste og jeg skal være forældre til en meget aktiv lille dreng

Har i fået kønnet at vide endnu ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2012

FrkZier

Fischer2013 skriver:

Jeg var oppe og få lavet en kønsscanning igår, hvor jordemoderen kunne se ligeså tydeligt at min kæreste og jeg skal være forældre til en meget aktiv lille dreng

TILLYKKE

Anmeld

5. december 2012

lisbethita

Fischer2013 skriver:

Ej hvor er det fedt for jer!!! Stort tillykke med det

Nej, vi ved det først den 18/12, så der er lige to uger mere. Vi glæder os så meget.

Kram

Anmeld

5. december 2012

Stjerneskud

Jeg har ikke fået kønnet at vide og skal heller ikke have

Anmeld

6. december 2012

Jupiter

Vi skal have en genert og stædig lille pige

Hun sad ret op og ned med krydsede ben til scanningen, og ville kun lige hurtigt vise os det vi ville se, da jeg havde hostet et par gange

Anmeld

15. december 2012

MF89

Jupiter skriver:

Vi skal have en genert og stædig lille pige

Hun sad ret op og ned med krydsede ben til scanningen, og ville kun lige hurtigt vise os det vi ville se, da jeg havde hostet et par gange

ej hvor dejligt hehe og tillykke

Anmeld

15. december 2012

PeruBaby

Hvor er det dejligt I ved hvad I skal have Tillykke til jer alle

Vi ved det stadig ikke med sikkerhed - men i den kommende uge regner vi med at tage til MD scanning, og måske få lov til at lure der

Anmeld

21. december 2012

lærerinden

Stort tillykke til jer ;-)

Vi skal først til scanning d. 7/1. Men da vi var til scanning sidst fik vi at vide, at vi sikkert skulle have en lille pige (men vi skulle vente med at købe lyserødt, da hun ikke var helt sikker ;-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.