Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg var oppe og få lavet en kønsscanning igår, hvor jordemoderen kunne se ligeså tydeligt at min kæreste og jeg skal være forældre til en meget aktiv lille dreng
Har i fået kønnet at vide endnu ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fischer2013 skriver: Jeg var oppe og få lavet en kønsscanning igår, hvor jordemoderen kunne se ligeså tydeligt at min kæreste og jeg skal være forældre til en meget aktiv lille dreng Har i fået kønnet at vide endnu ?
TILLYKKE
Ej hvor er det fedt for jer!!! Stort tillykke med det
Nej, vi ved det først den 18/12, så der er lige to uger mere. Vi glæder os så meget.
Kram
Jeg har ikke fået kønnet at vide og skal heller ikke have
Vi skal have en genert og stædig lille pige
Hun sad ret op og ned med krydsede ben til scanningen, og ville kun lige hurtigt vise os det vi ville se, da jeg havde hostet et par gange
Jupiter skriver: Vi skal have en genert og stædig lille pige Hun sad ret op og ned med krydsede ben til scanningen, og ville kun lige hurtigt vise os det vi ville se, da jeg havde hostet et par gange
ej hvor dejligt hehe og tillykke
Hvor er det dejligt I ved hvad I skal have Tillykke til jer alle
Vi ved det stadig ikke med sikkerhed - men i den kommende uge regner vi med at tage til MD scanning, og måske få lov til at lure der
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128