Hej Piger 
Fførst og fremmest glædelig 1. dec
Jeg har haft en rigtig skidt nat, med mange smerter. Jeg har ikke tidligere i graviditeten haft mange plukveer, tror måske jeg selv har registreret en 10-20 stykker alt i alt. I nat har jeg været vågen rigtig mange gange pga. smerter, lede lede smerter nederst i maven og ned mod skridtet, jeg har haft en del ligasmerter on/off gennem hele graviditeten og føler ikke, det er sådan nogle..
Ved smerterne bliver min mave ikke stenhård eller noget, men det føles som meget meget kraftige mens. smerter. Jeg synes min jordemoder har sagt, at plukveer kommer øverst på maven og at maven bliver hård, men da jeg ikke rigtig har erfaring med hverken plukveer eller den slags smerter, som jeg har haft i nat, vil jeg blive glad, hvis nogen af jer vil give et bud på, hvad I tror det er, eller om nogen kender den samme form for smerte. Det hjalp lidt at få en meget varm varmepude på og at gå stille og roligt rundt, føler dog stadig at området er ømt og 'belastet' her til morgen.
Har ca. 3 uger til termin endnu, håber virkelig ikke hver nat skal være sådan her frem til jul 

God weekend og hilsner fra Camilla, 37+1.
Anmeld