En meget urolig og smertefuld nat :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

909 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. december 2012

Camilla30

Hej Piger

Fførst og fremmest glædelig 1. dec Jeg har haft en rigtig skidt nat, med mange smerter. Jeg har ikke tidligere i graviditeten haft mange plukveer, tror måske jeg selv har registreret en 10-20 stykker alt i alt. I nat har jeg været vågen rigtig mange gange pga. smerter, lede lede smerter nederst i maven og ned mod skridtet, jeg har haft en del ligasmerter on/off gennem hele graviditeten og føler ikke, det er sådan nogle..

Ved smerterne bliver min mave ikke stenhård eller noget, men det føles som meget meget kraftige mens. smerter. Jeg synes min jordemoder har sagt, at plukveer kommer øverst på maven og at maven bliver hård, men da jeg ikke rigtig har erfaring med hverken plukveer eller den slags smerter, som jeg har haft i nat, vil jeg blive glad, hvis nogen af jer vil give et bud på, hvad I tror det er, eller om nogen kender den samme form for smerte. Det hjalp lidt at få en meget varm varmepude på og at gå stille og roligt rundt, føler dog stadig at området er ømt og 'belastet' her til morgen.

Har ca. 3 uger til termin endnu, håber virkelig ikke hver nat skal være sådan her frem til jul

God weekend og hilsner fra Camilla, 37+1.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

Astrid P

Føj, det lyder ikke rart... Hvordan er resten af dagen gået?

Jeg havde også endnu en halv nat med lede plukveer/snydeveer, som dog gik i sig selv ud på morgenen. Det er ikke til at holde ud! Det lyder dog ikke umiddelbart som plukveer du har haft, hvis din mave ikke blive hård. Min bliver fuldkommen som sten når jeg har dem...

Håber du er ok?

Anmeld

2. december 2012

Miss BananaHammock

Øv piger - sikke træls med urolige nætter. Især hvis det er snyd og bedrag og slet ikke baby der er på vej! Her er det kun søvnløshed der tynger. Vågner omkring kl. 2 - 3 for at tisse, sover så måske 1 - 2 timer også kan jeg ligeså godt stå op, for så kommer uroen i kroppen og jeg ligger bare og vækker manden. Og det er ligegyldigt om jeg kommer i seng kl. 22 eller kl. 24. Så er begyndt konsekvent at gå tideligt i seng, så jeg kan nå at få lidt timer inden jeg skal på natterend

Men søvnuro virker som ingenting ift hvad I oplever.

Anmeld

2. december 2012

Camilla30

Astrid P skriver:

Føj, det lyder ikke rart... Hvordan er resten af dagen gået?

Jeg havde også endnu en halv nat med lede plukveer/snydeveer, som dog gik i sig selv ud på morgenen. Det er ikke til at holde ud! Det lyder dog ikke umiddelbart som plukveer du har haft, hvis din mave ikke blive hård. Min bliver fuldkommen som sten når jeg har dem...

Håber du er ok?

Hej Tak for dit svar - hehe okay, altid noget man ikke er den eneste der får spoleret nattesøvnen lige pt. Jeg ville næsten håbe at det var plukveer, for de fødselskyndige siger jo, at det er en måde hvorpå kroppen forbereder sig til fødslen, jeg ved virkelig ikke hvad mine smerter går ud på og har på ingen måde fornemmelsen af at fødslen er op over. Og det underlige er, at dagene går rigtig fint, jeg mærker intet og igen i nat har der været lidt ballade og der har været hårdt brug for varmepuden, dog ikke så slemt som natten før. Ihhhha, jeg overvejer nu om det er fordi jeg er for aktiv og for meget igang i løbet af dagen, så vil prøve en rolig dag i dag og se om det lønner sig i nat.

Ha' en god søndag - Hilsen Camilla.

Anmeld

2. december 2012

Camilla30

Miss BananaHammock skriver:

Øv piger - sikke træls med urolige nætter. Især hvis det er snyd og bedrag og slet ikke baby der er på vej! Her er det kun søvnløshed der tynger. Vågner omkring kl. 2 - 3 for at tisse, sover så måske 1 - 2 timer også kan jeg ligeså godt stå op, for så kommer uroen i kroppen og jeg ligger bare og vækker manden. Og det er ligegyldigt om jeg kommer i seng kl. 22 eller kl. 24. Så er begyndt konsekvent at gå tideligt i seng, så jeg kan nå at få lidt timer inden jeg skal på natterend

Men søvnuro virker som ingenting ift hvad I oplever.

Hej Tak for svar, ja nemlig, det er lige præcis det der er træls, i hvert fald for mit vedkommende tror jeg slet ikke at baby er på vej og så føles smerterne bare så formålsløse Lyder heller ikke til det er meget nattesøvn du får, er du god til at få sovet lidt i løbet af dagen så eller hvordan klarer du den?

Hilsner fra Camilla

Anmeld

2. december 2012

Miss BananaHammock

Camilla30 skriver:

Hej Tak for svar, ja nemlig, det er lige præcis det der er træls, i hvert fald for mit vedkommende tror jeg slet ikke at baby er på vej og så føles smerterne bare så formålsløse Lyder heller ikke til det er meget nattesøvn du får, er du god til at få sovet lidt i løbet af dagen så eller hvordan klarer du den?

Hilsner fra Camilla

Plejer at få en time på sofaen ved en 8-9 tiden også en igen sidst på eftermiddagen. Så jeg overlever. Heldigvis at man går hjemme så det kan lade sig gøre med en lille lur :0)

Anmeld

2. december 2012

Lullaby

Det prøvede jeg også. Er du vimmer. Min mave var øm flere dage efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.