Nogen der har prøvet at få julehjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. november 2012

Anonym trådstarter

Det er jo mega pinligt at måtte erkende, at vi simpelhen ikke har råd til at holde jul for vores lille familie. Og meget trist for os. Jeg er på su og min mand blev fyret pga af sygemelding for 3 mdr. siden og i midten af nov. spærrede banken vores kontoer. Vi har lånt 500,- til hele dec. af farmor... men har ingen udgifter kunnet betale. Så nu har jeg søgt om julehjælp hos Frelsens Hær og Mødrehjælpen, men aner ikke hvad der skal til, før man kan modtage hjælp... 

Er der nogen der har erfaringer eller viden om dette? Så skriv meget gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

Kamulla

jeg fik for 3 år siden.. Jeg fik fra frælsenshær.. og fik nogle gavekort til føtex, lego legetøj til Noah og så nogle fodboldbiletter.. 

der er vist også mulighed for at få gratis juletræ.. det er ingen skam.. men kender følelsen.. havde det selv dengang.. tror godt jeg vil kunne få i år, men lader pengene og gaverne gå til nogle der har mere brug for det.. 

du er vist berettiget, noget andet er at der jo er et max på, så spørgsmålet er om du er én af dem der kan få eller ikke.. der er desværre mange som ikke kan få da mange der ikke har brug for det udnytter det og tager det fra familier der virkelig har brug for det

Anmeld

30. november 2012

Laulund87

Hvis du lyster må du gerne skrive privat Vil nemlig ikke skrive her i tråden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.