Forkost?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. november 2012

LilleSmølf

Vi har faktisk godt styr på hvordan man laver god man for næsten ingen penge (et eller andet lærer man vel af at leve på SU) men er til gengæld helt tom for idéer når det kommer til frokost.

Til morgenmad får vi tit en bolle/toast/brød med pålæg - jeg kan åbenbart ikke tåle mælk mere nu da jeg er gravid - så man gider jo ikke have det nøjagtigt samme til frokost.

Har kigget lidt i trådene men synes det mest er aftensmad, der er idéer til.

Så... hvad kan man spise til frokost, uden at det bliver for dyrt eller kedeligt? Vi kræver ikke så meget, bare lidt variation, så alle forslag er velkommne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

FrkZier

Odense92 skriver:

Vi har faktisk godt styr på hvordan man laver god man for næsten ingen penge (et eller andet lærer man vel af at leve på SU) men er til gengæld helt tom for idéer når det kommer til frokost.

Til morgenmad får vi tit en bolle/toast/brød med pålæg - jeg kan åbenbart ikke tåle mælk mere nu da jeg er gravid - så man gider jo ikke have det nøjagtigt samme til frokost.

Har kigget lidt i trådene men synes det mest er aftensmad, der er idéer til.

Så... hvad kan man spise til frokost, uden at det bliver for dyrt eller kedeligt? Vi kræver ikke så meget, bare lidt variation, så alle forslag er velkommne

til frokost, spiser jeg ofte; nudler, rugbrød m. pålæg, smoothie eller ristet rugbrød med pålæg

Anmeld

30. november 2012

Leneur

Pastasalat. Rester fra aftensmaden. Toast. Sandwich.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.