Bedsteforældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.139 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. november 2012

Legehuset-Hertug-Abel.dk

Har du bedsteforældre som kan hjælpe med at passe dit barn, når dagplejer er på kursus, er syg eller holder ferie?

Kh

Ella

Legehuset Hertug Abel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

tarkoflen

Nix begge vores hold forældre er for unge til at gå hjemme

Så det bliver benhårdt mor og far der må stå for at blive hjemme, når vi kommer dertil

Anmeld

30. november 2012

Misscbn

EllaRo skriver:

Har du bedsteforældre som kan hjælpe med at passe dit barn, når dagplejer er på kursus, er syg eller holder ferie?

Kh

Ella

Legehuset Hertug Abel

JA

Jeg har verdens bedste mor, som henter min søn i dagpleje når jeg er på arb så han ikke har for lange dage og hun passer osse hvis dagplejen er syg osv

min mor er pt sygmeldt nemlig  så er enormt heldig, ellers ville jeg heller ik kunne arbejde her hvor jeg arbejder nu, og ha de timer jeg har

Anmeld

30. november 2012

Leneur

JA
Både min mor og min far og hans kæreste er pensionister, så de kan sagtens træde til og gør det gerne også hvis Silje er syg, jeg selv eller andet. Det er bare super dejligt, også fordi jeg er alene med hende.

Anmeld

30. november 2012

Clisolka

EllaRo skriver:

Kh

Ella

Legehuset Hertug Abel

Nope, her klarer vi os uden 

Anmeld

30. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nogen gange. Min mor har fast fri onsdag- torsdag og hver anden fredag. De andre dage møder hun først kl 15. 

Farfar og ims arbejder stadig.

Farmor og foffi bor desvære for langt væk, til at vi ka spørge dem. 

Min søster har altid fri hver mandag. Så vi er rigtig, rigtig heldige  Vh stine

Anmeld

30. november 2012

Janni.

Nej det har vi ikke, men vi har heller ikke behovet.

Her er farmand hjemmegående (førtidspensionist) pga en ulykke for år tilbage.

Anmeld

30. november 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Har ikke brug for det, men er sikker på at HVIS dp (min mor ) skulle blive syg og jeg skulle noget vigtigt, så ville oldeforældrene gerne tage hende

Anmeld

30. november 2012

L&V

Yeps heldigvis. Ved ikke hvordan vi ellers sku få det til at hænge sammen til tider

Anmeld

30. november 2012

Aabye

Min mor går hjemme... Så når der har været noget hvor min drengs dagplejemor skulle have fri, har været syg eller at drengen har været syg har min mor været rigtig sød til at tage ham

Lige nu går jeg hjemme på barsel, så nu klarer jeg det selv..

Min mor ELSKER at have drengen på besøg, så det er jo bare ekstra godt hvis man kan få et par dage med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.