Så har Simon fået allergi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. juni 2009

holbøll

Jeg har haft lidt mistænkt for det i weekenden, for hans øjne var meget røde og hævede. Jeg har jo selv pollenallergi og har også reageret i går og i dag. I dag blev der så ringet fra dagplejen at hans øjne var mega hævet, så jeg hentede ham og tog direkte ind til lægen. Så nu skal han dryppes i øjnene morgen og aften, og måske også på piller hvis hans nysen tiltager. Synes det er meget for sådan en lille mand (bliver 3 til august).
Kristian mente også at hans øjne var røde, men det var da kun indtil han så Simon få dryppet øjne til sengetid.

Ellers har Simon lige fået brev at han skal starte i børnehave til 1. august, og han glæder sig. Han skal på en anden stue end Kristian og det er sikkert godt for Kristian for han er så omsorgsfuld for Simon når han er med deromme. Han skal jo have lov til at lege med sine egne venner deromme i de få måneder de skal være sammen. Kristian skal sikkert starte i førskole 1. jan og det foregår nede på skolen.

Knus Carina - der pt går sygemeldt med en dårlig skulder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2009

Susan1978

avs hvor kedeligt..  kender jo alt til pollenallergi og har også fået min sprøjte sidste uge, da jeg ikke kunne klare mosten længere.

men hvor er det synd når det rammer så små børn, de ved jo ik hvad det er.

håber virkelig at mine går fri.. men det kan  jo pludselig komme, jeg fik mit da jeg var 12.

Anmeld

11. juni 2009

Tina2

Det lyder godt nok træls!!!! Kender det så godt idet både Thomas og Filuca jo har, og Filuca havde jo tilmed en SINDSSYG hoste sammen med!!!!

7-9-13 har hun INTET haft i år, så vi har trappet hende lidt ned i medicin, for hun har ikke det mindste tegn på noget som helst... Det er SÅ fantastisk efter de sidste to somre har været et helvede!!!!

Er så ovenud glad for både Filuca og Thomas er igang med den allergivaccine og den allerede virker så godt på Filuca (er jo først færdig i sept 2011) og den virker ok på Thomas også......

God bedring med skulderen!!!!

Knus

Anmeld

12. juni 2009

Fines mor

Hejsa

Hvor er det træls, jeg håber i får styr på det :-(

KH

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.