3 i dobbelsengen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. november 2012

Nadia&Daniel

Ja, vi har været meget ramt af sygdom (mest Laura) og det har givet det resultat, at hun har sovet MEGET inde hos os. Ja faktisk hele 3 uger nu  - så igår tog vi beslutningen, at nu skulle hun sove i egen seng (i hvert fald falde i søvn der, så måtte hun ind til os om morgen, vist hun vågede).. Det gik SUPER fint - det tog under 20 min. at få hende til at sove i mine arme på værelset. Og hun sov fint da hun kom over  sengen.. Men men men - hun vågede 5 gange på 4½ time (hun gjorde hun ALDRIG i vores seng)

Og kl. 23 gik det galt - hun var grædefærdig og INTET kunne trøste hende.. Til sidst måtte vi tage hende ind på sofaen (vi har måtte sove på sofaen, da vores "madrasser" er til vask - Laura have et lille uheld i vores seng)

Nu er jeg spændt på hvordan det kommer til at gå i aften, hun skal i hvert fald falde i søvn i egen seng, så må vi tage den derfra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

B&J

det kræver en masse arbejde, især når hun føler sig mest tryk ved at sove inde hos jer... men i skal bare fortsætte så skal det nok lykkes

Anmeld

30. november 2012

LR85

Det vigtigste er jo at i finder den løsning i har lyst til og HOLDER FAST. 

Hvis i vil putte hende i sin ejen seng, så læg en plan, aftal hvem der gør hvad, hvem der tager over hvornår og hvem der skiftes til a få nattesøvn eller hvile. Og så hold jer til planen og stå fast. 

Og så håber jeg det nok skal gå godt, i hvert fald efter lidt tid. 

Anmeld

30. november 2012

Nadia&Daniel

Lille update - Laura var glad i vuggestuen i dag (vi kæmper også lidt der), men efter 45 min. på egen legeplads, var hun godt træt.. Hun har fået lidt varmt mælk og sagde så: "Laura vil sove" - så hun putter hun i EGEN seng  -  for os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.