Jubiiiiiiiii......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. november 2012

Deaktiveret profil

YesYesYes! 

Har haft så dårlig en dag, men nu kan jeg ikke få smilet væk igen, vægten siger her aften minus 2,4 kilo!! - På en uge! 

Så mangler jeg KUN 12,4 kilo! Så er jeg normalvægtig igen, som jeg ikke har været i 4 år!!! 

Det er jo ingenting i forhold til de 22 kilo som er røget af siden fødslen for 8 uger siden... Det er sku skønt at se forandringer, det giver kun endnu mere kød på tanden! 

Så fra i næste uge, begynder jeg med den fantastiske træningsvideo som en af jer dejlige kvinder var så søde at lægger herind!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

FrkZier

Freyasmor skriver:

YesYesYes! 

Har haft så dårlig en dag, men nu kan jeg ikke få smilet væk igen, vægten siger her aften minus 2,4 kilo!! - På en uge! 

Så mangler jeg KUN 12,4 kilo! Så er jeg normalvægtig igen, som jeg ikke har været i 4 år!!! 

Det er jo ingenting i forhold til de 22 kilo som er røget af siden fødslen for 8 uger siden... Det er sku skønt at se forandringer, det giver kun endnu mere kød på tanden! 

Så fra i næste uge, begynder jeg med den fantastiske træningsvideo som en af jer dejlige kvinder var så søde at lægger herind!! 

Anmeld

30. november 2012

Camillos

Freyasmor skriver:

YesYesYes! 

Super flooot! ... jeg mangler lidt gejst kan du hjælpe mig ? hehe ... Ville ønske jeg kunne tage mig samme til at slanke mig.. men har svært ved det efter fødslen er så træt .. 

Anmeld

30. november 2012

Deaktiveret profil

Camillos skriver:

Super flooot! ... jeg mangler lidt gejst kan du hjælpe mig ? hehe ... Ville ønske jeg kunne tage mig samme til at slanke mig.. men har svært ved det efter fødslen er så træt .. 

Det er et mirakel, jeg var så doven før graviditet og imens, men efter fødslen har gejsten bare været der 100% en gang i ugen går jeg 10 km med barnevogn... Hver anden dag går jeg 3 km med barnevogn og to gange i ugen bruger jeg i fitness... ;-) Det er såååå skønt, er fuld med energi! 

Anmeld

1. december 2012

Dot D

Superflot

Dejligt du har fået motivationen igen, det er nu engang den vigtigste faktor i en livsstilsændring Flot flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.