Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi havde lige været til mor/barn gym med min datter og jeg går til zumba en time efter så skulle lyn hurtig skifte til træningstøj og sports bh da vi kom hjem.. havde mega travlt og vores datter (21 mdr) fulgte med rundt.. satte mig så på toilettet og tissede mens jeg tog alt tøj af Så siger hun "baj (betyder bad)"..Mig: "nej mor skal ikke i bad, men til zumba, så skal lige skifte tøj".. samtidig med jeg tog bh'en af..Så kiggede på mine bryster og nærmest lyste op i latter.. "ha ha" sagde hun højt.. Også hev hun hårdt i dem pg sagde "lon (betyder ballon)"..Ha ha ha ha synes det var lidt sjovt... Måtte lige forklare hende at det altså ikke var balloner.. men dejlig sammenligning så længe det ikke er vand balloner
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ha ha ha
De er nu sjove, når de ikke ved hvad "tingene" er
Min søn mener ikke at han har brystvorter, for hans ligner jo ikke mine
Den lykkelige skriver: Vi havde lige været til mor/barn gym med min datter og jeg går til zumba en time efter så skulle lyn hurtig skifte til træningstøj og sports bh da vi kom hjem.. havde mega travlt og vores datter (21 mdr) fulgte med rundt.. satte mig så på toilettet og tissede mens jeg tog alt tøj af Så siger hun "baj (betyder bad)"..Mig: "nej mor skal ikke i bad, men til zumba, så skal lige skifte tøj".. samtidig med jeg tog bh'en af..Så kiggede på mine bryster og nærmest lyste op i latter.. "ha ha" sagde hun højt.. Også hev hun hårdt i dem pg sagde "lon (betyder ballon)"..Ha ha ha ha synes det var lidt sjovt... Måtte lige forklare hende at det altså ikke var balloner.. men dejlig sammenligning så længe det ikke er vand balloner
åårh et godt guldkorn elsker også bare børns logik - og ka da godt forstå hun synes du sku i bad nu var du jo lige klar uden tøj på :p
Nessie skriver: Ha ha ha De er nu sjove, når de ikke ved hvad "tingene" er Min søn mener ikke at han har brystvorter, for hans ligner jo ikke mine
Hi hi ja de så søde.. elsker nu hvor hun snakker så meget.. det kan bare være så sødt og sjovt det hun finder på.. elsker den alder
Giraffen skriver: åårh et godt guldkorn elsker også bare børns logik - og ka da godt forstå hun synes du sku i bad nu var du jo lige klar uden tøj på :p
Hi hi ja det så sødt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128