Jeg skal være storesøster trøje str 80

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
632 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. november 2012

L&V

Som overskriften siger så søger jeg sådan en trøje enten brugt eller et sted den kan købes, kan kun finde den i str 98

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

Mussen2

Månsson skriver:

Som overskriften siger så søger jeg sådan en trøje enten brugt eller et sted den kan købes, kan kun finde den i str 98

Er der noget der er gået min næse forbi her er lige ved at skulleoprette en søger tråd og ser denne.

Er det hemmeligt eller kan man sige tillykke?

Anmeld

30. november 2012

L&V

Mussen2 skriver:

Er der noget der er gået min næse forbi her er lige ved at skulleoprette en søger tråd og ser denne.

Er det hemmeligt eller kan man sige tillykke?

Ja det kan da godt ske den er smuttet forbi der Nej det er ikke hemmeligt herinde er bare ikke en af dem der laver jubii hurra hurra tråde.. Familie og venner får det i julegave

Anmeld

30. november 2012

Mussen2

Månsson skriver:

Ja det kan da godt ske den er smuttet forbi der Nej det er ikke hemmeligt herinde er bare ikke en af dem der laver jubii hurra hurra tråde.. Familie og venner får det i julegave

T kan jeg sagtens følge dig i, men jeg synes nu det fortjener et hurra og tillykke. Spændende! hvornår skal det være?

Anmeld

30. november 2012

L&V

Mussen2 skriver:

T kan jeg sagtens følge dig i, men jeg synes nu det fortjener et hurra og tillykke. Spændende! hvornår skal det være?

Tak søde.. 13juli så det er stadig nyt. Skal se den igen på torsdag

Anmeld

30. november 2012

Mussen2

Månsson skriver:

Tak søde.. 13juli så det er stadig nyt. Skal se den igen på torsdag

Et rigtig sommerbarn, åh, det er skønt! Min datter er fra 10. Juni en dejlig årstid at skal op om natten osv
Skal du vide hvad det bliver så? Og har du det ok ellers?

Anmeld

30. november 2012

L&V

Mussen2 skriver:

Et rigtig sommerbarn, åh, det er skønt! Min datter er fra 10. Juni en dejlig årstid at skal op om natten osv
Skal du vide hvad det bliver så? Og har du det ok ellers?

Jeg hader sommer så er spændt på at være gravid der Er overbevist om at det er en dreng(dont know why ) men ja vil gerne vide det. Men må jo styrre nysgerrigheden lidt endnu.. Åh nej desværre ikke får kvalmestillende medicin da jeg ellers ikke kan noget som helst

Anmeld

30. november 2012

Mussen2

Månsson skriver:

Jeg hader sommer så er spændt på at være gravid der Er overbevist om at det er en dreng(dont know why ) men ja vil gerne vide det. Men må jo styrre nysgerrigheden lidt endnu.. Åh nej desværre ikke får kvalmestillende medicin da jeg ellers ikke kan noget som helst

Fy for den, så er kan der godt være lang tid til juli spændende om det er en bette dreng

Ddt er nu altså fedt at være på barsel om sommeren der er stor forskel på at stå op en november nat og skifte ble fremfor en august nat

Anmeld

30. november 2012

L&V

Mussen2 skriver:

Fy for den, så er kan der godt være lang tid til juli spændende om det er en bette dreng

Ddt er nu altså fedt at være på barsel om sommeren der er stor forskel på at stå op en november nat og skifte ble fremfor en august nat

Ja helt vildt. Håber og ber til det snart stopper.. Håber du har ret he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.