Så er det jul igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2012

4kløver

grinny skriver:

Seriøst? Hvor? 

Babybroderi.dk er det sted jeg har set dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

Miss BananaHammock

grinny skriver:

Så må du hellere igang  Jeg skulle sådan set bare lige have mine stjerner op, resten kunne vente - men nej, det hele kom op alligevel 

Her er det også ALT eller INTET! Men vi har bygget om, så der skal først gøres hovedrent og tømmeren kommer og laver det sidste på lørdag. Så søndag bliver dagen hvor jeg for alvor sætter ind - så godt jeg nu kan med juniorsvægt i maven!

Men glæder mig til at finde kassen frem - bliver altid så glædeligt overrasket... "gud ja - den har jeg også. Og den ... den er så fin."

Anmeld

29. november 2012

grinny

4kløver skriver:

Babybroderi.dk er det sted jeg har set dem.

Jeg må lige ind og tjekke  Tak

Anmeld

29. november 2012

grinny

Miss BananaHammock skriver:

Her er det også ALT eller INTET! Men vi har bygget om, så der skal først gøres hovedrent og tømmeren kommer og laver det sidste på lørdag. Så søndag bliver dagen hvor jeg for alvor sætter ind - så godt jeg nu kan med juniorsvægt i maven!

Men glæder mig til at finde kassen frem - bliver altid så glædeligt overrasket... "gud ja - den har jeg også. Og den ... den er så fin."

Åhh, det lyder som mig  Jeg bliver også altid overrasket, men det er mere fordi jeg HVERT år siger "øv jeg har næsten ikke noget julepynt" - men når jeg lukker kasserne op er der masser 

Anmeld

29. november 2012

grinny

HeidiØ skriver:

Ej, det ser VIRKELIG hyggeligt ud!!

Mange tak  Sidder også bare og nyder at der kun er levende lys og lys i stjerne. Det er så hyggeligt

Anmeld

29. november 2012

Laulund87

Hvor er det fint og hyggeligt!

Jeg skal lave dekorationer fredag, besøge et kæmpe julemarked lørdag og pynte op til jul søndag (hvis ikke jeg starter i morgen), så weekenden står på JUL

Anmeld

29. november 2012

Miss BananaHammock

grinny skriver:

Åhh, det lyder som mig  Jeg bliver også altid overrasket, men det er mere fordi jeg HVERT år siger "øv jeg har næsten ikke noget julepynt" - men når jeg lukker kasserne op er der masser 

Ja den sætning bliver også brugt her. "har jo ingenting" Men har fået lov til nu at købe et stykke "dyrt" pynt om året. f.eks. en maileg nisse etc. så det er nu også skønt. Så har fået sorteret alt det gamle billige julepynt fra jeg aligevel ikke gad have op og fylde kasserne med nogle ting som kan bruges år, på år, på år!

Anmeld

29. november 2012

grinny

Laulund87 skriver:

Hvor er det fint og hyggeligt!

Jeg skal lave dekorationer fredag, besøge et kæmpe julemarked lørdag og pynte op til jul søndag (hvis ikke jeg starter i morgen), så weekenden står på JUL

Tak tak 

Åhh, det lyder som en rigtig dejlig juleweekend 

I morgen skal jeg pynte op hjemme hos mine forældre, det er en tradition at jeg altid kommer og gøre det sammen med min mor. Omkring kl. 17 skal vi op og se juletræet blive tændt.

Lørdag skal jeg lave dekorationer sammen med min storebror, hans kæreste og hendes tre børn. 

Så det er også bare en juleweekend 

Anmeld

29. november 2012

Laulund87

grinny skriver:

Tak tak 

Åhh, det lyder som en rigtig dejlig juleweekend 

I morgen skal jeg pynte op hjemme hos mine forældre, det er en tradition at jeg altid kommer og gøre det sammen med min mor. Omkring kl. 17 skal vi op og se juletræet blive tændt.

Lørdag skal jeg lave dekorationer sammen med min storebror, hans kæreste og hendes tre børn. 

Så det er også bare en juleweekend 

Ihh det er bare hyggeligt med alle de "julerier"

Anmeld

29. november 2012

grinny

Laulund87 skriver:

Ihh det er bare hyggeligt med alle de "julerier"

Ja det er rigtig hyggeligt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.