Aner ikke hvordan...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. juni 2009

SHJuP

...Jeg skal finde tid til at skrive alt det jeg gerne vil herinde... Jeg får tit lige smug-læst herinde, så jeg sender jer alle mange tanker (Ikke mindst Sofie, der ikke har det godt!)..

Her flyver tiden simpelthen så stærkt, så det fatter man slet ikke!

Ida er begyndt at cykle uden støtte-hjul, og er SÅ god til at tegne, male og skrive.  Hun har jo altid haft svært ved at tale rent, men har efterhånden kun problemer med "s"... Hun bliver en stor, og meget selvstændig pige...

Emma er blevet helt renlig, og der er ikke grænser for, hvad hun selv kan klare efter hun er fyldt 3 år. Der skete SÅ meget fra den ene dag til den anden...!  Vi har kæmpet de sidste par måneder, for at få hende i Idas børnehave, og i sidste uge fik vi så besked på at VI FIK DEN ENESTE PLADS DER VAR!!! Så det var SÅÅÅÅ LÆKKERT!

Noah er jo fyldt ét år, han kan endnu ikke gå selv, men går og kravler rundt ved alting, vi kan slet ikke styre ham! -Det er en RIGTIG dreng vi har fået os...

Jeg selv har drøn-travlt på arbejdet, og kæmper stadig hårdt for at give mig og familien en god hverdag... Jan er nemlig stadig i perioder meget deprimeret, og har ikke overskud til noget som helst... Så jeg står med alle ungerne, alt arbejdet, og kæmper for at have godt humør, der forhåbentligt kan smitte af på ham! Så må indrømme det bare ikke er altid jeg har overskud til at skrive herinde... Har tit startet på et indlæg, men får det aldrig gjort færdigt!

Men I skal bare lige vide, at jeg stadig er her!!!

Store knus til alle fra Stine -der har nok at gøre med 3 små unger og en depri mand!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2009

holbøll

Hejsa. Dejlige billeder. Det lyder da også til at du har nok at kæmpe med. Pas nu på dig selv, du skulle også nødig rammes af stess eller ende med en depression. Knus Carina

Anmeld

8. juni 2009

Tina2

Hej Stine.....

Tager sgu hatten af for dig.... Synes simpelthen det er intet mindre end fantastisk at du kan blive ved og ved med at opretholde det gode humør.... Må godt nok være hårdt med en deprimeret mand der ingen overskud har, og så tre børn!!!!

Så stort skulderklap til dig, jeg synes simpelthen du er en "SUPERMOR"!!!!!!!

Helt vildt lækre unger du har!!!!!

Kram Tina

Anmeld

8. juni 2009

Susan1978

ja jeg bøjer mig da også lige ....

og hvor er det bare nogle smukke unger.. 

hehe fuld fart over dem.. 

Anmeld

9. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
For hulen Stine...... Dine børn. Det er da helt utroligt, så smukke børn og tre i træk.

Gad vide om Idun også følger efter med at cykle i, uden støttehjul i år, det er der godtnok mange der begynder på nu  (ellers så står hun bare på hovedet... hehe).

Tillykke med pladsen

KRAM

Anmeld

9. juni 2009

Fines mor

Kære Stine

Jeg håber du i denne her presset tid passer på dig selv, så du ikke også får det skidt. Det du gør er så flot, og du kæmper med næb og klør for din familie.
MEN lov mig ikke at glemme dig selv, det er vigtigt for at overleve!! 
Skønne børn du har fået, pas godt på hinanden.

Og så glem alt om indlæg osv. ikke at vi ikke vil hører fra dig, men du er i vores tanker....

Knus

Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.