...Jeg skal finde tid til at skrive alt det jeg gerne vil herinde... Jeg får tit lige smug-læst herinde, så jeg sender jer alle mange tanker (Ikke mindst Sofie, der ikke har det godt!)..
Her flyver tiden simpelthen så stærkt, så det fatter man slet ikke!
Ida er begyndt at cykle uden støtte-hjul, og er SÅ god til at tegne, male og skrive. Hun har jo altid haft svært ved at tale rent, men har efterhånden kun problemer med "s"... Hun bliver en stor, og meget selvstændig pige...
Emma er blevet helt renlig, og der er ikke grænser for, hvad hun selv kan klare efter hun er fyldt 3 år. Der skete SÅ meget fra den ene dag til den anden...! Vi har kæmpet de sidste par måneder, for at få hende i Idas børnehave, og i sidste uge fik vi så besked på at VI FIK DEN ENESTE PLADS DER VAR!!! Så det var SÅÅÅÅ LÆKKERT!
Noah er jo fyldt ét år, han kan endnu ikke gå selv, men går og kravler rundt ved alting, vi kan slet ikke styre ham! -Det er en RIGTIG dreng vi har fået os...
Jeg selv har drøn-travlt på arbejdet, og kæmper stadig hårdt for at give mig og familien en god hverdag... Jan er nemlig stadig i perioder meget deprimeret, og har ikke overskud til noget som helst... Så jeg står med alle ungerne, alt arbejdet, og kæmper for at have godt humør, der forhåbentligt kan smitte af på ham! Så må indrømme det bare ikke er altid jeg har overskud til at skrive herinde... Har tit startet på et indlæg, men får det aldrig gjort færdigt!
Men I skal bare lige vide, at jeg stadig er her!!!
Store knus til alle fra Stine -der har nok at gøre med 3 små unger og en depri mand!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld