Øv så kom strækmærkerne!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. november 2012

Tøs85

Så kunne strækmærkerne ikke holde sig væk mere her 3 uger fra termin.. Men havde forventet de ville komme så det er okay, men det er bare ikke så kønt i en bikini.. Så øv.. Har i andre fået strækmærker..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

Lullaby

Tøs85 skriver:

Så kunne strækmærkerne ikke holde sig væk mere her 3 uger fra termin.. Men havde forventet de ville komme så det er okay, men det er bare ikke så kønt i en bikini.. Så øv.. Har i andre fået strækmærker..?

Nej heldigvis ikke. Krydser også fingre for at der ikke kommer nogle

Anmeld

29. november 2012

Miss BananaHammock

Tøs85 skriver:

Heller ingen her - men det kan nåes endnu. Har hørt om piger der fik dem dagen inden fødsel, så man kan aldrig sige aldrig. Heldigvis bliver de fleste ganske pæne med tiden.

Anmeld

30. november 2012

frk andreasen

Har ingen fået. Det er min 3 (4) graviditet i(3 fødsel) sidste graviditet fik jeg to under det ene bryst det r det eneste

Anmeld

2. december 2012

Camilla30

Hej Du er ikke alene jeg begyndr at kunne ane nogle i underhuden lige midt på maven hvor den er aller størst, forventer desværre at de nok skal komme til at træde mere frem, da jeg fortsat har næsten 3 uger til termin, øv hvor er det iriterrende, havde bildt mig selv ind at jeg slap God søndag - hilsen Camilla.

Anmeld

2. december 2012

Tøs85

Lullaby skriver:

Nej heldigvis ikke. Krydser også fingre for at der ikke kommer nogle

Jeg krydser fingre for du slipper

Anmeld

2. december 2012

Tøs85

Miss BananaHammock skriver:

Heller ingen her - men det kan nåes endnu. Har hørt om piger der fik dem dagen inden fødsel, så man kan aldrig sige aldrig. Heldigvis bliver de fleste ganske pæne med tiden.

Håber du slipper for dem så.. Mine er ret utydelige, så håber de ikke blir værre, nu hvor jeg ikke slap..

Anmeld

2. december 2012

Tøs85

frk andreasen skriver:

Har ingen fået. Det er min 3 (4) graviditet i(3 fødsel) sidste graviditet fik jeg to under det ene bryst det r det eneste

Så får du nok heller ikke nogle, når du er sluppet de andre gange

Anmeld

2. december 2012

Tøs85

Camilla30 skriver:

Hej Du er ikke alene jeg begyndr at kunne ane nogle i underhuden lige midt på maven hvor den er aller størst, forventer desværre at de nok skal komme til at træde mere frem, da jeg fortsat har næsten 3 uger til termin, øv hvor er det iriterrende, havde bildt mig selv ind at jeg slap God søndag - hilsen Camilla.

Øv det er rigtig ærgeligt.. Jo længere man kommer hen, jo mere håber man man slipper.. Havde nok også forventet at slippe, men nej.. Mine er også ret utydelige og små, så nu må de bare ikke blive værre..
Krydser fingre for at dine blir som nu

Anmeld

2. december 2012

frk andreasen

Tøs85 skriver:

Så får du nok heller ikke nogle, når du er sluppet de andre gange

Så skal de snart komme hvis de skal nå det er 38+2 i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.