sutter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. juni 2009

SaNiNa

Hvilken sutter skal vi vælge?

latex, silikone?
ja og hvilken form?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2009

Cris

Nul sutter her... De kan sagtens leve uden sutter. Jeg blev træt at sutten med min første og jeg fik taget den, da han var 9 måneder (han har kun brugt den til at sove, siden han var 2 måneder). Der kommer ingen sutter til Nr2

Anmeld

8. juni 2009

Heidi.

Sanne skriver:

latex, silikone?
ja og hvilken form?

Det med formen.. Det er et spørgsmål om hva baby syntes er bedst.. Så køb en af hver.. Latex eller silikone.. Hmm det er svært.. Jeg mener vi valgte silikone da vores piger var nyfødte..
Og det med de ikke skal bruge sutter, det kan være både godt og skidt..
godt fordi så skal man ikke vænne dem af med det igen..

Og det kan også være skidt hvis de ikke vil tage en sut.. Vores mindste datter ville ikke tage sutten. Og hun havde jordens største suttebehov, ikke så meget for at få mælk, men bare det at sutte. Hvis hun ikke kunne få lov at sutte så skreg hun i timevis.. Da hun så var 2 måneder tog hun en dag  sutten, og vi var lykkelige... Og hendes skrigeri stoppede

Kh Heidi

Anmeld

8. juni 2009

finkedinke

Jeg vil lige reklamere for den sut Clara bruger;-)

http://www.heveababy.dk/home_den.php
Det er en natursut, den er så lækker, eneste ulempe er prisen. Den koster 50 kr stk
Man siger at silikone holder længst, men at det er nemt at bide i stykker så man skal holde øje med huller i silikonesutterne når de får tænder.

Mine andre børn har brugt mam-sutter. Men jeg blev så træt af at de ikke kunne fås i nærheden, vi skulle køre til føtex kun for at købe mam-sutter og vi handler normalt ikke i føtex.

Berith

Anmeld

8. juni 2009

LotteN

Jeg kan ikke huske om det er silikone eller latex vi har - tror det er silicone.
og ja formen det er op til barnet, der er ikke andet for end at prøve sig frme og se hvilken han vil have

Lærke bruger kun sut når hun sover og har altid kun gjort det - jo nemmere blier det jo at tage den fra hende

Anmeld

8. juni 2009

Diana...

Bruger det hele og alle former Lucas er ligeglad og bruger dem kun når han sover. 

Anmeld

8. juni 2009

haps

Sanne skriver:

latex, silikone?
ja og hvilken form?

Helt klart UNDGÅ latex - der er ingen grund til at bruge noget der kan være med til at fremme allergi hvis lillen er disponeret i forvejen.. Formen er den baby vælger - betyder ikke så meget..

Anmeld

8. juni 2009

Christinahr

Har du set disse www.natursutten.dk/group.asp?group=1

Dem bruger Aia - Theo gider ikke den rod. Til ham bruger vi silikone. Synes hurtigt latex får grim smag og bliver ulækkre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.