Tøj-spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. november 2012

Anonym trådstarter

Vist I skulle en tur i centret - med bus, barn på 2 år og klapvogn/dyne.. Hvad ville I så give barnet på?? Satser lidt på at han vil sove lidt (eller håber) Han have en lille smule feber igår, men ikke i dag - dog er han ikke helt frisk.. Men han har brug for at komme lidt ud..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

MorDk

En fleecejakke eller termotøj noget som er nemt at tage af i centret...

Anmeld

29. november 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

En fleecejakke eller termotøj noget som er nemt at tage af i centret...

Bliver det for varmt med en vinterjakke fra H&M (kan være vi går en lille tur ude også (men hvor han stadig er i klapvognen).. Og hvad med sko?? Vinterstøvler eller alm. sko??

Anmeld

29. november 2012

MorDk

Anonym skriver:

Bliver det for varmt med en vinterjakke fra H&M (kan være vi går en lille tur ude også (men hvor han stadig er i klapvognen).. Og hvad med sko?? Vinterstøvler eller alm. sko??

Hvis I er inde i centret skal du tage det af jo... men udenfor trods feber skal du sørge for han ik bliver kold. Jeg ville vælge en vinterjakke og evt. termobukser hvis han sidder i en klapvogn. men børn er jo forskellige. Mit barn er et meget varmt barn...

Anmeld

29. november 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Hvis I er inde i centret skal du tage det af jo... men udenfor trods feber skal du sørge for han ik bliver kold. Jeg ville vælge en vinterjakke og evt. termobukser hvis han sidder i en klapvogn. men børn er jo forskellige. Mit barn er et meget varmt barn...

Tror vi bliver hjemme, det er som om han er blevet mere varm

Anmeld

29. november 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Men tak for hjælpen

Anmeld

29. november 2012

MorDk

Anonym skriver:

Tror vi bliver hjemme, det er som om han er blevet mere varm

Det er nok heller ikke så sjovt at komme i et center, hvis man er syg. Men en gåtur ude kan være dejligt for de små.

Anmeld

29. november 2012

Sitrani

Anonym skriver:

Vist I skulle en tur i centret - med bus, barn på 2 år og klapvogn/dyne.. Hvad ville I så give barnet på?? Satser lidt på at han vil sove lidt (eller håber) Han have en lille smule feber igår, men ikke i dag - dog er han ikke helt frisk.. Men han har brug for at komme lidt ud..

min datter er 17 mdr.

jeg ville give hende flyverdragt på.... og også handsker og hue, indtil vi kom ind i selve bussen, så ville jeg tage det af igen, altså handsker og hue, og så lyne lidt ned i flyverdragten..... og så på med det hele igen, når man forlader bussen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.