Salto-træning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.184 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. november 2012

MorDk

Bassen på 2 år leger med farmand! De øver sig i Saltos ♥

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

MorDk

Andre som laver vilde ting med ungerne?

Anmeld

29. november 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Bassen på 2 år leger med farmand! De øver sig i Saltos ♥

Ej nogle seje billeder af Bassen (og farmand)

Anmeld

29. november 2012

MorDk

Jeg har fået taget mange gode billeder af de to sammen

Anmeld

29. november 2012

Lone Jakobsen

min den yngste (3&frac12 laver også saltoer. det er dog noget han har lært af hans søskende. han laver dem bare når han hopper på trampolin

Anmeld

29. november 2012

MorDk

Lone Jakobsen skriver:

min den yngste (3&frac12 laver også saltoer. det er dog noget han har lært af hans søskende. han laver dem bare når han hopper på trampolin

Cool

Anmeld

1. december 2012

ONKC

Haha, fantastisk 

Anmeld

1. december 2012

Maalene

Sikke nogle sjove billeder at have - selvom pyllermor her ikke har nerver til, at Farmand kastede sådan rundt med vores prinsesse Hehe, men han ser ud til at nyde det bassen

Anmeld

1. december 2012

MorDk

Maalene skriver:

Sikke nogle sjove billeder at have - selvom pyllermor her ikke har nerver til, at Farmand kastede sådan rundt med vores prinsesse Hehe, men han ser ud til at nyde det bassen

Han er VILD med det! Og han kan slet ikke få nok! IGEEEEN! IGEEEEN! Og jeg er blevet helt god til ikke at være nervøs... så jeg tager billeder istedet ... hihi

Anmeld

1. december 2012

Maalene

MorDk skriver:

Han er VILD med det! Og han kan slet ikke få nok! IGEEEEN! IGEEEEN! Og jeg er blevet helt god til ikke at være nervøs... så jeg tager billeder istedet ... hihi

Haha, øvelse gør mester

Hvis farmand har styr på det, har du heller intet at Være nervøs for jo, tvivler bare på min mand ville kunne styre det - nok derfor jeg blev helt nervøs på dine vegne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.