Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bassen på 2 år leger med farmand! De øver sig i Saltos ♥
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Andre som laver vilde ting med ungerne?
MorDk skriver: Bassen på 2 år leger med farmand! De øver sig i Saltos ♥
Ej nogle seje billeder af Bassen (og farmand)
Jeg har fået taget mange gode billeder af de to sammen
min den yngste (3½ laver også saltoer. det er dog noget han har lært af hans søskende. han laver dem bare når han hopper på trampolin
Lone Jakobsen skriver: min den yngste (3½ laver også saltoer. det er dog noget han har lært af hans søskende. han laver dem bare når han hopper på trampolin
Cool
Haha, fantastisk
Maalene skriver: Sikke nogle sjove billeder at have - selvom pyllermor her ikke har nerver til, at Farmand kastede sådan rundt med vores prinsesse Hehe, men han ser ud til at nyde det bassen
Sikke nogle sjove billeder at have - selvom pyllermor her ikke har nerver til, at Farmand kastede sådan rundt med vores prinsesse Hehe, men han ser ud til at nyde det bassen
Han er VILD med det! Og han kan slet ikke få nok! IGEEEEN! IGEEEEN! Og jeg er blevet helt god til ikke at være nervøs... så jeg tager billeder istedet ... hihi
MorDk skriver: Han er VILD med det! Og han kan slet ikke få nok! IGEEEEN! IGEEEEN! Og jeg er blevet helt god til ikke at være nervøs... så jeg tager billeder istedet ... hihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128