At side ned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

928 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. juni 2009

SaNiNa

Noegn som har prøvet det at det gør så for bandet ondt når i sidder ned?

Det er blevet meget værre her henover eftermiddagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2009

Lise

Ondt hvordan?

Jeg kan huske at jeg virkelig brokkede mig over nogle dårlige stole, som jeg syntes jeg sad af h****** til i - fire timer efter gik vandet, og fødslen var igang...

Håber virkelig for dig at du snart føder det lille drengebarn - det er da ulideligt at gå og ha' ondt så længe..

Anmeld

8. juni 2009

SaNiNa

Lise skriver:

Ondt hvordan?

Jeg kan huske at jeg virkelig brokkede mig over nogle dårlige stole, som jeg syntes jeg sad af h****** til i - fire timer efter gik vandet, og fødslen var igang...

Håber virkelig for dig at du snart føder det lille drengebarn - det er da ulideligt at gå og ha' ondt så længe..

ja ved ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, det gør bare ondt og rykker rund hele tiden...

det føles lidt som du sige at stolen er dårlig men det er osse hvis jeg sidder i sofaen eller sengen...

Vil ønske vand gik nu, føler osse hele tiden jeg er våd, men der er ikke sket noget endnu

Anmeld

8. juni 2009

Tut

Kender ikke til det, men ville bare lige give dig lidt positive tanker og krydsede fingrer, og håber at der snart sker noget.

Anmeld

8. juni 2009

Mie A

Kender ikke til det... men håber da for dig, at det er tegn på at det er lige om lidt at du bliver mor. Held og lykke!

Anmeld

9. juni 2009

Nanna1985

Kender ikk lige til de smerter desværre..
Vil bare sige jeg håber at du snart får din baby i dine arme  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.