håber lige frem på at min mens snart kommer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. november 2012

MelikkazMoar

Hej ,
dette var det bedste sted jeg kunne finde til mit indlæg..

ja, jeg går og venter på min mens, for så kan jeg komme igang med at donerer æg, til par der ikke selv kan.. og jeg glæder mig..

i tirsdags var jeg på rigshospitalet og blive scannet og fik taget de nødvendige prøver.. og valgt hvilken donations form jeg ville donerer under.. og jeg valgte den 'åbne donation'

Ih hvor jeg glæder mig til at kunne hjælpe andre..

jeg kom til at tænke på, om der er andre her der donerer æg, og på om der er nogle her der venter på æg?

Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

gædde/gitte

MelikkazMoar skriver:

Hej ,

ja, jeg går og venter på min mens, for så kan jeg komme igang med at donerer æg, til par der ikke selv kan.. og jeg glæder mig..

i tirsdags var jeg på rigshospitalet og blive scannet og fik taget de nødvendige prøver.. og valgt hvilken donations form jeg ville donerer under.. og jeg valgte den 'åbne donation'

jeg kom til at tænke på, om der er andre her der donerer æg, og på om der er nogle her der venter på æg?

Diana

Hvor er det bare smukt af dig!!

fantastisk at der findes kvinder som dig, der helt uselvisk kan give andre chancen for en familie

Anmeld

30. november 2012

MelikkazMoar

gædde/gitte skriver:

Hvor er det bare smukt af dig!!

fantastisk at der findes kvinder som dig, der helt uselvisk kan give andre chancen for en familie

-tusind tak ja jeg syntes også det er en unik chance for at alle andre kan opleve det smukke ved at få børn

Anmeld

30. november 2012

tarkoflen

Fedt at du gør det min veninde har gjort det!

Jeg har ikke selv, vi har været i behandling og jeg ville gerne være donor, men mine æg er desværre ikke gode nok

Anmeld

2. december 2012

sus73

MelikkazMoar skriver:

Hej ,

Diana

Tak fordi du vil donere æg til en kvinde (eller flere), hvis æg ikke selv er gode nok. Jeg har selv lige været i Tjekkiet for at modtage æg fra en kvinde med et stort hjerte. Er dybt taknemmelig over at den mulighed findes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.