Quadrolift - skal der lagen i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2012

Miss Church

Ditte_Marie skriver:

Vi havde ikke noget i vores den er jo foret.
Kanten er heller ikke så høj og den er blød, så ville være bange for at baby faldt ud.

Det er ikke meningen at der skal noget i den

det var også min første tanke, men hvad nu hvis de tisser ved siden af bleen? kan man bare vaske foret? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

blomst84

Miss Church skriver:

det var også min første tanke, men hvad nu hvis de tisser ved siden af bleen? kan man bare vaske foret? 

Ja forret kan sagtens vaskes :-) vi skal også have sådan en lift til lillesøster

Anmeld

29. november 2012

Miss Church

blomst84 skriver:

Ja forret kan sagtens vaskes :-) vi skal også have sådan en lift til lillesøster

Skønt Så er der jo ikke noget problem. 

Synes simpelthen også at den er så fin

Anmeld

29. november 2012

blomst84

Miss Church skriver:

Skønt Så er der jo ikke noget problem. 

Synes simpelthen også at den er så fin

Hvilken farve har i bestilt den i? 

Anmeld

29. november 2012

Miss Church

blomst84 skriver:

Hvilken farve har i bestilt den i? 

De er bare sorte, men hvide striber på. De passer til den Nitro City kombi-vogn vi har købt Men man kan få dem i mange flotte farver har jeg set 

Anmeld

29. november 2012

MorDk

Vi har en og bruger den i vuggen. Har ikke lagt lagen i. Men oppe ved hovedet har jeg lagt en stofble så liften ikke bliver gylpet helt til...

Vi har den i sort

Anmeld

29. november 2012

Miss Church

MorDk skriver:

Vi har en og bruger den i vuggen. Har ikke lagt lagen i. Men oppe ved hovedet har jeg lagt en stofble så liften ikke bliver gylpet helt til...

Vi har den i sort

Go ide. Det tror jeg også bare at vi gør så  

Vi har også købt vores i sort. Synes de er så fine og meget lette 

Anmeld

29. november 2012

MorDk

Miss Church skriver:

Go ide. Det tror jeg også bare at vi gør så  

Vi har også købt vores i sort. Synes de er så fine og meget lette 

Min kæreste sys lidt det var noget fis at jeg købte den. For kan ikke bruge den i CityBag'en som vi har købt til NitroCity stellet... men ville bruge den oppe i lejl. Kan måske godt lidt se det nu... men ville så gerne have liften da jeg sys den er lækker. Eneste minus er der ikke er noget over babys hovedet som en alm. lift... (ved du hvad jeg mener)?

Anmeld

29. november 2012

Miss Church

MorDk skriver:

Min kæreste sys lidt det var noget fis at jeg købte den. For kan ikke bruge den i CityBag'en som vi har købt til NitroCity stellet... men ville bruge den oppe i lejl. Kan måske godt lidt se det nu... men ville så gerne have liften da jeg sys den er lækker. Eneste minus er der ikke er noget over babys hovedet som en alm. lift... (ved du hvad jeg mener)?

Den er super lækker!

Ja det er da faktisk rigtigt. Det havde jeg slet ikke tænk over før nu 

Anmeld

5. december 2012

lilledittemor

Miss Church skriver:

Det kan jo vendes om, så det er lige til at lyne af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.