Hvor svært kan det være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

864 visninger
19 svar
0 synes godt om
28. november 2012

RiUL

Ja, hvor svært kan det være at sove en hel nat? 

Min dreng på 14 mdr har ALDRIG sovet en hel nat uden at vågne min. 2 gange. Helt ærligt, hører det aldrig op? 

og han har til vane ofte at være vågen 1-1,5 time om natten, fordi han ikke vil sove videre. Det er som om der er en refleks i ham, der gør at han rejser sig op i sengen.

Må indrømme at jeg synes snart det er på tiden at han lukker sine øjne og sover bare en hel nat, jeg er konstant træt. I dag faldt jeg i søvn på gulvet på hans værelse imens han legede. Helt ærligt  

Jeg tror jeg vil begynde at læse "Sov så for satan, sov" for ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

K&S

RiUL skriver:

Min dreng på 14 mdr har ALDRIG sovet en hel nat uden at vågne min. 2 gange. Helt ærligt, hører det aldrig op? 

og han har til vane ofte at være vågen 1-1,5 time om natten, fordi han ikke vil sove videre. Det er som om der er en refleks i ham, der gør at han rejser sig op i sengen.

Må indrømme at jeg synes snart det er på tiden at han lukker sine øjne og sover bare en hel nat, jeg er konstant træt. I dag faldt jeg i søvn på gulvet på hans værelse imens han legede. Helt ærligt  

Jeg spørger alle forældre med børn, der ikke sover godt om natten - har I fået tjekket hans ører hos en ørelæge?

Anmeld

28. november 2012

PernilleogLouis

RiUL skriver:

min dreng bliver snart 5 og har stadig aldrig haft en nat hvor han ikke har været vågnen men i det mindste sker det kun 1-2 gange pr nat nu

Anmeld

28. november 2012

nielsen80

Har desværre ingen råd, men du får lige et , det lyder til du har brug for det.

Anmeld

28. november 2012

BornToBe

Min søn er 16 måneder. Og han var på præcis samme måde. MEN nu er han altså begyndt at sove fra 19-7.00 uden at vågne. Og har nok gjort det i godt og vel 3-4 uger. Vi stoppede med at give ham "drømmeflasken" kl 22, ved ikke om det har inflydelse. Men det er kun når han har været sløj at han vågner nu.

Anmeld

28. november 2012

kekp

RiUL skriver:

Åhh jeg forstår dig. Min søn er godt nok kun 10 mdr men han har heller ikke sovet en hel nat endnu. Jeg er inde ved han hver 2-3 time og han står op mellem 5 og 6 om morgenen. Det er mega hårdt, håber at det snart vender.

Anmeld

28. november 2012

RiUL

kekp skriver:

Åhh jeg forstår dig. Min søn er godt nok kun 10 mdr men han har heller ikke sovet en hel nat endnu. Jeg er inde ved han hver 2-3 time og han står op mellem 5 og 6 om morgenen. Det er mega hårdt, håber at det snart vender.

Ja, det er så hårdt at få afbrudt sin søvn op til flere gange om natten.

Knus til dig - håber din søn snart sover lidt flere timer i træk!

Anmeld

28. november 2012

Lullaby

Yazmin sov først igennem da hun var 2

Anmeld

28. november 2012

modesty

Min dreng var vel lige omkring de 11 måneder første gang han sov igennem - men han står så op kl. 5. Og det er ikke hver nat han sover igennem.

Har desværre ingen gode råd. Jeg føler med dig.

Anmeld

28. november 2012

RiUL

BornToBe skriver:

Min søn er 16 måneder. Og han var på præcis samme måde. MEN nu er han altså begyndt at sove fra 19-7.00 uden at vågne. Og har nok gjort det i godt og vel 3-4 uger. Vi stoppede med at give ham "drømmeflasken" kl 22, ved ikke om det har inflydelse. Men det er kun når han har været sløj at han vågner nu.

Årh hvor skønt

Jeg håber snart det sker herhjemme  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.