Bortgives lille reol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1. december 2012

Nadia&Daniel

Kay skriver:

farven er birk

Øv - så havde manden ret.. Jeg havde set det som hvid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2012

Kay

Nadia&Daniel skriver:

Øv - så havde manden ret.. Jeg havde set det som hvid

ja billed er også taget med mega dårligt lys  men den kan jo males

Anmeld

1. december 2012

Nadia&Daniel

Kay skriver:

ja billed er også taget med mega dårligt lys  men den kan jo males

Tja, har også to hylder i køkkenet som burde males hvide, men får det ALDRIG gjort.. Så springer lige over søde..

Anmeld

1. december 2012

Kay

Nadia&Daniel skriver:

Tja, har også to hylder i køkkenet som burde males hvide, men får det ALDRIG gjort.. Så springer lige over søde..

det er i orden... smidder den snart ud hvis der ingen er der melder sig... og det er der jo ik når den ik kommer på forsiden... 

Anmeld

2. december 2012

Nadia&Daniel

Kay skriver:

det er i orden... smidder den snart ud hvis der ingen er der melder sig... og det er der jo ik når den ik kommer på forsiden... 

Lige præcis

Har selv lagt en kæmpe My Little Pony-bamse, en bluse til mor og en bluse fra Me too til dreng til salg, men ingen ser dem

Anmeld

2. december 2012

KTP86

Nu er jeg ikke lige i Lyngby ofte, men skulle du komme forbi Farum må du gerne tage den med ^^ Som du selv skriver så kan den males og jeg er ved at sætte hele hytten istand så alt bliver malet  Ponyen er sød,og havde jeg haft en datter så havde jeg købt den,især fordi den har den størrelse

Anmeld

2. december 2012

Kay

KTP86 skriver:

Nu er jeg ikke lige i Lyngby ofte, men skulle du komme forbi Farum må du gerne tage den med ^^ Som du selv skriver så kan den males og jeg er ved at sætte hele hytten istand så alt bliver malet  Ponyen er sød,og havde jeg haft en datter så havde jeg købt den,især fordi den har den størrelse

jeg kan da sende manden afsred efter cen en dag

Anmeld

3. december 2012

KTP86

Kay skriver:

jeg kan da sende manden afsred efter cen en dag

cen?

Du må gerne sende ham afsted med reolen hvis han tilfældigvis skal  herhen af ^^ Tror den ville se fed ud i sort 

Anmeld

3. december 2012

Kay

KTP86 skriver:

cen?

Du må gerne sende ham afsted med reolen hvis han tilfældigvis skal  herhen af ^^ Tror den ville se fed ud i sort 

ved sgu ik lige hvad jeg har prøvet at skrive  men kigger lige på om han skal den vej af han har desværer meget overarbejde i øjeblikket

Anmeld

4. december 2012

Line Højdal

Jeg skal lige have fat i en veninde der bor i Lyngby og høre om hun evt. kan lokkes til at hente den for mig, for så vil jeg rigtig gerne have den

Vh Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.