Ej hjælp mig med min datters putning (21. mdr)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. november 2012

Den lykkelige

Min datter har altid bare blevet lagt til natten også sovet.. De sidste 14 dage har hun grædt lige så snart hun bliver lagt og vi er endt med at sidde ved siden af hende og nogen gange nusse hende i søvn.. Vi tænkte det var fordi hun har ondt i munden fordi hun er ved at få en kind tand.. men det bliver ved og ved.. når man sidder ved siden af hende græder hun slet ikke, men hun bliver ved med at sætte sig op i sengen og se om man er der..
Skal vi tage en kold tyrker og lade hende græde også gå ind til hende hver 5. minut.. eller skal vi forsætte og håber det bare er fordi det er en periode? Men lige nu sidder vi hos hende over en time før hun sover..  Tænker om det en dårlig vane.. men kan heller ikke lide hun skal være ked, og hvis hun nu har ondt i den tand.. men virker ikke sådan i dagtimerne
Inden for den sidste måned er der kommet ny dreng i dagplejen, hun har fået nyt værelse og er flyttet til junior seng.. men altså der var ikke noget med sengen eller værelset i starten så tænker det ikke kan være det  og når hun først sover så vågner hun ikke om natten og græder eller noget.. altså hun sover 12 timer i streg..
Nogen som har råd eller ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

sådan var min dreng også da han havde mellemørsbetændelse.

Han var glad og tilfreds i dagtimerne, men da ved putning græd han lige så snart han blev lagt. Vi vi sad med ham var der ikke noget.

Anmeld

28. november 2012

Den lykkelige

mor:) skriver:

sådan var min dreng også da han havde mellemørsbetændelse.

Han var glad og tilfreds i dagtimerne, men da ved putning græd han lige så snart han blev lagt. Vi vi sad med ham var der ikke noget.

Hmm ok, men hun har ikke ondt i ørene.. hun har lige fået renset øre i dag og der var intet

Anmeld

28. november 2012

Philla

Den lykkelige skriver:

Min datter har altid bare blevet lagt til natten også sovet.. De sidste 14 dage har hun grædt lige så snart hun bliver lagt og vi er endt med at sidde ved siden af hende og nogen gange nusse hende i søvn.. Vi tænkte det var fordi hun har ondt i munden fordi hun er ved at få en kind tand.. men det bliver ved og ved.. når man sidder ved siden af hende græder hun slet ikke, men hun bliver ved med at sætte sig op i sengen og se om man er der..
Skal vi tage en kold tyrker og lade hende græde også gå ind til hende hver 5. minut.. eller skal vi forsætte og håber det bare er fordi det er en periode? Men lige nu sidder vi hos hende over en time før hun sover..  Tænker om det en dårlig vane.. men kan heller ikke lide hun skal være ked, og hvis hun nu har ondt i den tand.. men virker ikke sådan i dagtimerne
Inden for den sidste måned er der kommet ny dreng i dagplejen, hun har fået nyt værelse og er flyttet til junior seng.. men altså der var ikke noget med sengen eller værelset i starten så tænker det ikke kan være det  og når hun først sover så vågner hun ikke om natten og græder eller noget.. altså hun sover 12 timer i streg..
Nogen som har råd eller ideer?

Hej

Her får du, hvad vi har haft held med her:

Hvis vores datter græd, når vi forlod værelset, så har vi læst det som, at hun havde brug for, at vi var hos hende (tryghed). Hun blev nusset på ryggen, vi sagde godnat, og sad på en stol hos hende. Rejste hun sig, startede vi forfra.

Hvis natteputningen tager mere end 15 min., så har vi lagt hende for tidligt (eller nogle gange for sent, hvis gråden kammer over)

I dag tager natteputningen 5-7 min., vi siger godnat og forlader rummet. Der er ro - og vi har en god lang aften foran os 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.