Jeg vil også være med :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.007 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. november 2012

lisbethita

Hej piger,

Jeg er gravid i 17+0 i dag og jeg har termin 8. maj 2013 med mit 2. barn. Vi har allerede en lille pige på 2 1/2 år, som hedder Smilla Sofia.

Jeg brugte baby.dk rigtigt meget under min første graviditet, så jeg glæder mig meget til at komme mere herinde igen. Jeg bor på Fyn sammen med min forlovede, men kommer oprindeligt fra vestjylland. Har dog boet i hhv. Ålborg, Kbh og Århus, så jeg har da været rundt omkring, he he. Jeg elsker lagersalg, tøj og mode og er altid parat med et godt råd eller en skulder til dem, der måtte have brug for det. Det er skisme hårdt at blive mor, men det er også fantastisk - noget af det bedste, jeg har oplevet nogensinde.

Glæder mig til at følge jer og høre om jeres graviditeter.

Kh 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

Jupiter

Jamen velkommen til, og stort tillykke med vidunderet selvfølgelig

Anmeld

28. november 2012

lisbethita

Jupiter skriver:

Jamen velkommen til, og stort tillykke med vidunderet selvfølgelig

He he...tusind tak :-) Jeg har været lidt langsom til at få mig meldt ind i denne mødregruppe, men NU er det da gjort.

Er det din første??

Kh

Anmeld

28. november 2012

Jupiter

lisbethita skriver:

He he...tusind tak :-) Jeg har været lidt langsom til at få mig meldt ind i denne mødregruppe, men NU er det da gjort.

Er det din første??

Kh

Ja, det er jo heller ikke noget der haster, vi har langt til maj

Yep, de er vores første. På mandag finder vi ud af om det er en dreng eller en pige, så det er ret spændende

Jeg har termin d. 18. maj - husk at skrive dig på terminslisten, så vi har et godt overblik over os alle sammen

Anmeld

28. november 2012

lisbethita

Jupiter skriver:

Ja, det er jo heller ikke noget der haster, vi har langt til maj

Yep, de er vores første. På mandag finder vi ud af om det er en dreng eller en pige, så det er ret spændende

Jeg har termin d. 18. maj - husk at skrive dig på terminslisten, så vi har et godt overblik over os alle sammen

Sjovt du siger det. Jeg har netop skrevet mig på terminslisten.

Wow...finder du ud af det allerede nu?? Jeg har termin før dig, så det må være fordi I køber jer til det. Spændende :-)

Glæder mig også meget til at finde ud af, hvad det bliver denne gang. Jeg har ingen anelse.

Kram

Anmeld

28. november 2012

Jupiter

lisbethita skriver:

Sjovt du siger det. Jeg har netop skrevet mig på terminslisten.

Wow...finder du ud af det allerede nu?? Jeg har termin før dig, så det må være fordi I køber jer til det. Spændende :-)

Glæder mig også meget til at finde ud af, hvad det bliver denne gang. Jeg har ingen anelse.

Kram

Jamen det var da lidt pudsigt

Ja, kæresten synes vi skal vide det før jul mht. gaver osv.

Og så mener han at jeg har så stort et kontrol/planlægnings-gen at jeg lige så godt kan komme i gang i så god tid som muligt, for at undgå stress og panik

Anmeld

28. november 2012

lisbethita

Jupiter skriver:

Jamen det var da lidt pudsigt

Ja, kæresten synes vi skal vide det før jul mht. gaver osv.

Og så mener han at jeg har så stort et kontrol/planlægnings-gen at jeg lige så godt kan komme i gang i så god tid som muligt, for at undgå stress og panik

HA HA HA ...det er ligesom mig. Vi skal til MF scanning 18 december, så vi når det liiiige inden jul :-) Det er jeg glad for, fordi min oprindelige terminsdato var 15/5, men den blev rykket en hel uge. Du ender sikkert med at føde før mig, skal du se.

Kram

Anmeld

30. november 2012

FrkZier

lisbethita skriver:

Hej piger,

Jeg er gravid i 17+0 i dag og jeg har termin 8. maj 2013 med mit 2. barn. Vi har allerede en lille pige på 2 1/2 år, som hedder Smilla Sofia.

Jeg brugte baby.dk rigtigt meget under min første graviditet, så jeg glæder mig meget til at komme mere herinde igen. Jeg bor på Fyn sammen med min forlovede, men kommer oprindeligt fra vestjylland. Har dog boet i hhv. Ålborg, Kbh og Århus, så jeg har da været rundt omkring, he he. Jeg elsker lagersalg, tøj og mode og er altid parat med et godt råd eller en skulder til dem, der måtte have brug for det. Det er skisme hårdt at blive mor, men det er også fantastisk - noget af det bedste, jeg har oplevet nogensinde.

Glæder mig til at følge jer og høre om jeres graviditeter.

Kh 

velkommen til

dejligt med nogen flere Majmødre

Jeg er selv 18+2 idag, termin d. 1 Maj med en lille dreng

Anmeld

30. november 2012

lisbethita

FrkZier skriver:

velkommen til

dejligt med nogen flere Majmødre

Jeg er selv 18+2 idag, termin d. 1 Maj med en lille dreng

Tak for din hilsen og velkomst :-)

Ej hvor spændende!! Ja, så føder du jo før mig. Kan godt huske dig fra terminslisten - fordi du var den første.

Du ved jo så snart, hvad det bliver, hvis du altså vil vide det. SPÆNDENDE!!!!!

Glæder mig til at følge dig

Anmeld

30. november 2012

FrkZier

lisbethita skriver:

Tak for din hilsen og velkomst :-)

Ej hvor spændende!! Ja, så føder du jo før mig. Kan godt huske dig fra terminslisten - fordi du var den første.

Du ved jo så snart, hvad det bliver, hvis du altså vil vide det. SPÆNDENDE!!!!!

Glæder mig til at følge dig

hehe det jo ikke sikkert

jeg var til kønsscanning da jeg var 14+2 så ved allerede at jeg skal have end dreng

vil i gerne vide kønnet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.