Hedeture/utilpas, andre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

992 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. november 2012

mvg1985

Hej tøser, nu har vi ikke langt til termin, dertil vil jeg høre jeg om i også har hedeture og er utilpasse?
Jeg var på vej i netto i dag og det var dejligt ude i den friske luft, kort efter jeg kom ind, fik jeg total hedeture, hjertebanken og blev svimmel og fik det sådan sukkerkoldagtig, købte en drikkeyoughurt og rosine med nødder pg proppede det i mig pg på vej hjem bev det lidt bedre, men nu er jeg kommet hjem, spist lidt mere og nu har jeg det godt igen.
Kender i andre det? Er det fordi vi er højgravide og baby trykker på organer og blodårer eller ? 
Bliver tjekket 1 gang om ugen hos læge og jordemoder, sidst var 6 dage siden, (tryghedstjek, da jeg er meget bekymret og angst), blodtryk fint, urin fint, blodprocent fint, osv, så er det virkelig noget der er normalt og følger med det sidste trimester?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

Miin'Baby'Mus

mvg1985 skriver:

Hej tøser, nu har vi ikke langt til termin, dertil vil jeg høre jeg om i også har hedeture og er utilpasse?
Jeg var på vej i netto i dag og det var dejligt ude i den friske luft, kort efter jeg kom ind, fik jeg total hedeture, hjertebanken og blev svimmel og fik det sådan sukkerkoldagtig, købte en drikkeyoughurt og rosine med nødder pg proppede det i mig pg på vej hjem bev det lidt bedre, men nu er jeg kommet hjem, spist lidt mere og nu har jeg det godt igen.
Kender i andre det? Er det fordi vi er højgravide og baby trykker på organer og blodårer eller ? 
Bliver tjekket 1 gang om ugen hos læge og jordemoder, sidst var 6 dage siden, (tryghedstjek, da jeg er meget bekymret og angst), blodtryk fint, urin fint, blodprocent fint, osv, så er det virkelig noget der er normalt og følger med det sidste trimester?

Åh gud ja, jeg kan ikke engang have min vinterjakke på ude - jeg har det sååå varmt  Og får også ture hvor energien bare forsvinder på "0,5", jeg er så træt, bliver svimmel og ør osv.

Jeg tror det er fordi at vi netop er blevet så store og det hele skal cirkulere på en anden måde end kroppen er vant til. Jeg prøver selv at spise flere ting i løbet af dagen og drikke mere vand osv, men det er ikke altid at det hjælper - det føles lidt ligesom man mangler sukker eller sådan noget, kroppen kan ikke følge med 

Anmeld

29. november 2012

2babygirls

mvg1985 skriver:

Jeg tror du er ved at være så langt i forløbet at du skal have hyppigere måltider, og så huske at lyne jakken op når du kommer ind i en butik og andre steder.

Jeg tager konsekvent min af, selvom jeg ææælsker varme, fordi jeg ved jeg får det skidt ellers, lige pludseligt.

Og så hav altid en frugtstang eller müslibar på dig, eller en juice/kakaomælk hvis sådan en situation skulle opstå.

Anmeld

29. november 2012

mvg1985

Tal for svaret piger, jeg må hellere have noget med i form af nødder, musli som i siger.

Det føles nemlig som om man mangler sukker ja.

Disse træthedsture pg svimmelhedsture, det må være fordi den lille slet ikkLilleør lille mere og det hele fylder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.