Update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. november 2012

LMX

Så blev vi scannet igen. Pomfritten vejer nu 1414g og stortrives i masser af lækkert fostervand

Scanning igen om 3 uger.

Lægen var okay tilfreds med mine sukkertal henover de sidste 3 uger og nææææsten også med mine blodprøver.

Håber alle I dejlige kommende februarmødre har det fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Så blev vi scannet igen. Pomfritten vejer nu 1414g og stortrives i masser af lækkert fostervand

Scanning igen om 3 uger.

Lægen var okay tilfreds med mine sukkertal henover de sidste 3 uger og nææææsten også med mine blodprøver.

Håber alle I dejlige kommende februarmødre har det fantastisk

Det var bare dejligt at høre Får du løbende målt dine sukkertal, eller hvordan? Er det pga. operationen? Dejligt at pomfritten trives derinde

Jeg var ved JM i dag, og alt var som det skulle være. Symfysemål var 31,5 cm og bettefisen blev skønnet til at veje 1300 g

Jeg skal til lægesamtale og scanning på næste fredag

/ Taco78 

Anmeld

28. november 2012

LMX

Taco78 skriver:

Det var bare dejligt at høre Får du løbende målt dine sukkertal, eller hvordan? Er det pga. operationen? Dejligt at pomfritten trives derinde

Jeg var ved JM i dag, og alt var som det skulle være. Symfysemål var 31,5 cm og bettefisen blev skønnet til at veje 1300 g

Jeg skal til lægesamtale og scanning på næste fredag

Jeg måler dem selv 4 gange om dagen

Nogle gange oftere hvis jeg kommer til at spise noget forbudt og bliver dårlig pga højt blodsukker..

Yes som følge af operationen. Træls.. Man skulle ha haft det hvide snit samtidig så trangen til de forbudte ting forsvandt.

Glæder mig til at høre om scanningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.