Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er fuldstændig grædefærdig!
Har lige været på toilet og der var blod i mine trusser og da jeg tørrer mig er der frisk blod med klumper i og jeg ved overhovedet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv lige nu!!!Jeg har også rigtig rrigtig mange smerter i underlivet og har haft hele dagen men min læge sagde at det nok bare var ligamentsmerter og at så længe jeg ikke blødte var der ingen grund til bekymring!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Er fuldstændig grædefærdig! Har lige været på toilet og der var blod i mine trusser og da jeg tørrer mig er der frisk blod med klumper i og jeg ved overhovedet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv lige nu!!!Jeg har også rigtig rrigtig mange smerter i underlivet og har haft hele dagen men min læge sagde at det nok bare var ligamentsmerter og at så længe jeg ikke blødte var der ingen grund til bekymring!!!
så ring til din læge og sig at nu har du også blødt, og spørg om du ikke kan blive henvist til en scanning hurtigst muligt
håber alt er som det skal være på trods af blødning
FrkZier skriver: så ring til din læge og sig at nu har du også blødt, og spørg om du ikke kan blive henvist til en scanning hurtigst muligt håber alt er som det skal være på trods af blødning
Har først muliighed for en scanning imorgen kl. 10.55
Anonym skriver: Har først muliighed for en scanning imorgen kl. 10.55
det er godt du er kommet til så relativt hurtigt
Hvor langt er du henne?
Ring til dit hospital, og bed om at blive stillet om til gynækologisk afdeling, evt. deres akut afsnit. Du skal vedvarende kræve at få en akutskanning.
Ellers kan du møde op på skadestue på pågældende hospital, og fortælle hvad der er sket.
Hvor langt er du henne ??
Er du over 20 uger SKAL de tage dig ind og scanne dig med det samme ...
Ellers skal du nok vente til imorgen desværre ..
blomst84 skriver: Hvor langt er du henne?
10+
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128