Ondt i benene??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.869 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. november 2012

mvg1985

Synes tit jeg har ondt i mine ben, det er som regel et ben ad gangen, sådan en vokseværksmerte, hvor jeg skal ligge benet højt op, så går det væk. Har haft det før jeg blev gravid og har haft det mange år on and of, men her efter jeg er blevet gravid, er det kommet oftere. Da det kommer og går med ugers mellemrum, går jeg da forhåbentligt ikke udfra at det er blodprop? Da det skifter mellem benene. og forsvinder og kommer.

Nogle af jer der har ondt i benene og kan det være pga den øgede vægt fra maven, der belaster benene?

Jeg 34  2. Har også ondt i baller og skamben

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

2babygirls

mvg1985 skriver:

Synes tit jeg har ondt i mine ben, det er som regel et ben ad gangen, sådan en vokseværksmerte, hvor jeg skal ligge benet højt op, så går det væk. Har haft det før jeg blev gravid og har haft det mange år on and of, men her efter jeg er blevet gravid, er det kommet oftere. Da det kommer og går med ugers mellemrum, går jeg da forhåbentligt ikke udfra at det er blodprop? Da det skifter mellem benene. og forsvinder og kommer.

Nogle af jer der har ondt i benene og kan det være pga den øgede vægt fra maven, der belaster benene?

øv det er da træls!!

Jeg har mere at mit ben eller ene balde sover/låser når jeg går Pænt surt når man helst ikke vil vralte afsted

Anmeld

28. november 2012

simone_jacobsen

mvg1985 skriver:

Åhh ja jeg har også såå ondt :-(
Mit starter i lænden og eller balden og sætter sig så i knæet, faktisk kun i højre ben, men har haft en del nætter hvor jeg har måtte tage panodil, for at kunne sove for smerterne!!
Tror bare det er den øgede vægt og de generelle skavanker ved graviditeten der er skyld i det.

Anmeld

28. november 2012

mvg1985

Det må det næsten være, for tænker hvis det var alvorligt, vil det jo ikke kommfølg gå, så vil smerterne ikke forsvinde ved at benet lægges op?

Simone, hvordan føles dine smerter? Også som dunke/vokseværkagtigt?

Anmeld

28. november 2012

simone_jacobsen

mvg1985 skriver:

Det må det næsten være, for tænker hvis det var alvorligt, vil det jo ikke kommfølg gå, så vil smerterne ikke forsvinde ved at benet lægges op?

Simone, hvordan føles dine smerter? Også som dunke/vokseværkagtigt?

Som virkelig slem vokseværk. Jeg har virkelig ondt og har sådan en uro i benet.

Anmeld

28. november 2012

mvg1985

Det lyder præcis som mig, det kan virkelig gøre ondt synes jeg

Anmeld

28. november 2012

LHS

mvg1985 skriver:

Jeg døjer også med sådan en følelse i min mine ben. Især om aftenen/natten. Jeg tror nu at det er pga. det forøgede vægt og vand i benene Det går "over" hvis jeg har benene højt og vrikker med foden - venepumpeøvelser. 

Men regner med at det går over når jeg har født.

Anmeld

28. november 2012

mvg1985

Ja lad os da håbeydet går over når vi har vores guldklumper i armene

Anmeld

18. december 2012

Nickoline21

Øv ja et er bare nederen...

Jeg havde det for første gang i nat. Var helt gennemtæsket (følte jeg mig) Havde bare så ondt i mine stænger og mine balder... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.