kalender med billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. november 2012

Moar2011

hej søde baby.dk

nogen der ved hvor jeg kan lave sådan en kalender med private billeder på (altså af min søn) til bedste forældre i julegave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

TNBC

Storms-Mor skriver:

hej søde baby.dk

nogen der ved hvor jeg kan lave sådan en kalender med private billeder på (altså af min søn) til bedste forældre i julegave

http://www.vistaprint.dk/fotokalender.aspx?pfid=38 9&txi=15203&xnid=TopNav_Wall+Calendars+(li nked+item)_Photo+Gifts_All+Products&xnav=TopNa v

Anmeld

28. november 2012

FamilenStorm

Storms-Mor skriver:

hej søde baby.dk

Vistaprint.dk

De har lige nu et kampagnetilbud på 49 kr for en kalender, hvor normalprisen er 119kr.

Det er en super gave ide.. Vi har selv givet hele familiens bedsteforældre en de sidste par år med Alberte og de bliver SÅ glade

Så benyt dig af tilbuddet, vi sparede godt 650 kr på det

Det er fin kvalitet..

Husk endelig at vælg den langsomme og billigste levering, de skriver godt at der går 21. dage, men vi havde vores efter 5, så er glad for at jeg ikke betalte overpris for leveringen

Anmeld

28. november 2012

Moar2011

FamilenStorm skriver:

Vistaprint.dk

De har lige nu et kampagnetilbud på 49 kr for en kalender, hvor normalprisen er 119kr.

Det er en super gave ide.. Vi har selv givet hele familiens bedsteforældre en de sidste par år med Alberte og de bliver SÅ glade

Så benyt dig af tilbuddet, vi sparede godt 650 kr på det

Det er fin kvalitet..

Husk endelig at vælg den langsomme og billigste levering, de skriver godt at der går 21. dage, men vi havde vores efter 5, så er glad for at jeg ikke betalte overpris for leveringen

er det nemt at hitte ud af med at få billeder ind osv

Anmeld

28. november 2012

Lone Jakobsen

hos super best kan du bestille nogen. har dog ikke selv prøvet så ved ikke hvor svært det er.

Anmeld

28. november 2012

B&J

hvis i har en elgiganten spare du portoen ellers sender de den også.

vi fik lavet en til min mor og den er bare sååå flot

Anmeld

28. november 2012

Ryberg

Storms-Mor skriver:

hej søde baby.dk

Vistaprint, jeg har brugt dem de sidste par år..

Det er selvfølgelig øv at de putter gebyr og alt muligt på, men derfor er de stadig billigere end andre stedet - og jeg har aldrig haft problemer med den og kvaliteten er lækker!!

og hver gang jeg har bestilt og valgt levering 21 dage (Fordi det er billigst), så bliver jeg overrasket af dem hver gang, fordi de har sendt ordren før tid

Anmeld

28. november 2012

Doffie

http://foto.foetex.dk/?utm_source=foetex_dk&utm_medium=link&utm_campaign=mainlink

Hos føtex kan du, og det er super nemt og billigt, i forhold til vistaprint og kvaliteten er rigtig god.

Anmeld

28. november 2012

2babygirls

Storms-Mor skriver:

hej søde baby.dk

lige nu kan du få 5 for 119kr på vistaprint, eller en gratis og så fragt oveni, som er sygt meget... ca 60kr for en, og så stiger den langsomt for antaller.

Men super nemt at uploade, man skal slet ikke lave en fejl. vi har lige lavet en til farfars fødselsdagsgave her start december

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.