dreng, dreng, pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

796 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. juni 2009

Elskermiinsøøn!

hej

ville lige høre her inde om der andre der prøvet det!! min veninde , har fået 4 ting afvide, at hendes baby føst var en dreng og en dreng igen og en pige og nu det en dreng"!! og hun var ligepuslig en månede længere fremme!! det jo sindsygt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2009

haps

Har en veninde der i sidste øjeblik er gået fra pige til dreng - men kun en enkelt gang.. meen der er jo også en vis usikkerhed ved scanningen.. Men puha det lyder ikke rart - så er det næsten bedre ikke at vide noget før til fødslen..
Da jeg var gravid med min søn rykkede de mig også uventet 3 uger - selvom jeg var helt sikker på befrugtningstidspunkt - men det var de ligeglade med - Teknologien er ikke altid helt smart

Anmeld

8. juni 2009

Tut

Vi fik først at vide at Noah var en dreng til en privatscanning.

MD scanning sagde en pige.

Og så købte vi os til en privatscanning igen (et andet sted) som sagde en dreng. Manden der scannede var meget sød, han tog et billede af tissemanden så vi havde det som "bevis".

Det med at få rykke terminen har jeg ikke erfaring med.

Anmeld

8. juni 2009

Elskermiinsøøn!

haps skriver:

Har en veninde der i sidste øjeblik er gået fra pige til dreng - men kun en enkelt gang.. meen der er jo også en vis usikkerhed ved scanningen.. Men puha det lyder ikke rart - så er det næsten bedre ikke at vide noget før til fødslen..
Da jeg var gravid med min søn rykkede de mig også uventet 3 uger - selvom jeg var helt sikker på befrugtningstidspunkt - men det var de ligeglade med - Teknologien er ikke altid helt smart

syns bare det vildt hun har købt pige ting nu , nul drenge ting!!! og der kun to månder til hendes termin nu da hun bliv rykket frem!

Anmeld

8. juni 2009

haps

Elias"s mor:) skriver:

syns bare det vildt hun har købt pige ting nu , nul drenge ting!!! og der kun to månder til hendes termin nu da hun bliv rykket frem!

Ja det er farligt er være for lyserør eller lyseblå

Anmeld

8. juni 2009

Lusi

Lige præcis derfor jeg ikke ville vide, hvad køn det blev og vil jeg heller ik næste gang..
Det er så svært for dem at se nogle gange og så fiser man ud og køber en masse drenge/ pige ting, som så måske er ubrugelige

Vi nåede slet ik at købe noget selv, men fik en masse og det var bare neutrale farver..

Min kusine er jordmoder og fortalte engang at der faktisk er en del, der bliver SKUFFET over der kommer det "forkerte" køn ud

Kan jeg så IKKE forstå man kan blive..Ville da bare være glad for babyen, var sund og rask..
Men ja der er jo forskel på folk..

Anmeld

8. juni 2009

Findusinde

Elias"s mor:) skriver:

Der er noget jeg ikke helt forstår,.. Hvordan kan hun 3 mrd før termin blive rykket en helt måned frem????

Anmeld

9. juni 2009

Nanna1985

Findusinde skriver:

Der er noget jeg ikke helt forstår,.. Hvordan kan hun 3 mrd før termin blive rykket en helt måned frem????

Jeg forstå sørme heller ikk hvordan hun så sent henne i graviditeten kan blive rykket en hel måned frem.. Det lyder lidt vildt...

Anmeld

9. juni 2009

Findusinde

Nanna1985 skriver:

Jeg forstå sørme heller ikk hvordan hun så sent henne i graviditeten kan blive rykket en hel måned frem.. Det lyder lidt vildt...

Jeg har opgivet at finde ud af det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.