Fødselsdag på kursinens fødselsdag - hvad skal jeg tænke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. november 2012

Tanja Hedelund Jensen

Jeg er sat til den 12 april, men kan forvente at blive sat i gang før tid, da min søn var en meget stor dreng. Ca. en uge før termin.

Problemet består i at vi har en kursine i England der bliver 2 år d. 6 april. Så nu står mine svigerforælde i det dilemma om de skal tage til England og så ikke være i DK når jeg skal føde eller om de skal blive i DK og så gå glip af kursinens fødselsdag.

Og det er jo ikke kun et problem der vil være i 2013, det er jo et problem der vi være mange år frem.

Jeg syntes det er så synd for mine svigerforældre, kan kun håbe at den lille holder sig lille og jeg får lov til at gå tiden ud, så der bliver en uge i mellem så mine svigerforældre kan nå begge dele.

Giver det mening?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

Tulle83

Tanja Hedelund Jensen skriver:

Jeg er sat til den 12 april, men kan forvente at blive sat i gang før tid, da min søn var en meget stor dreng. Ca. en uge før termin.

Problemet består i at vi har en kursine i England der bliver 2 år d. 6 april. Så nu står mine svigerforælde i det dilemma om de skal tage til England og så ikke være i DK når jeg skal føde eller om de skal blive i DK og så gå glip af kursinens fødselsdag.

Og det er jo ikke kun et problem der vil være i 2013, det er jo et problem der vi være mange år frem.

Jeg syntes det er så synd for mine svigerforældre, kan kun håbe at den lille holder sig lille og jeg får lov til at gå tiden ud, så der bliver en uge i mellem så mine svigerforældre kan nå begge dele.

Giver det mening?

Puha ja... det er en risiko man må tage med, da vi desværre ikke selv har kontrol over hvornår vi bliver gravide og skal føde. (Det ville jo ellers være ret så smart!)

Håber at i finder en løsning, og at du er heldig at føde omkring din termin

Anmeld

28. november 2012

tarkoflen

Øv et ærgeligt dilemma, men l kan jo ikke gøre ret meget ved det! Babyen kommer når den kommer og l kan jo desværre ikke rigitg ændre på det, andet end håbe, at det ikke bliver alt for tæt på hianden!

Jeg håber baby holder sin vægt, så du ikke skal sættes i gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.