Update " Stadig i tvivl om bebs vender forkert"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. november 2012

Steinbrenner

Så kom der endelig en masse godt nyt i min retning

Jeg var på sygehuset i mandags for at snakke om fødsel og blive scannnet.

Prinsessen vender helt rigtig og hun står langt nede i bækkenet, lægen var meget overrasket over at hun allerede nu (som 3gangs fødenede) står så langt nede i bækkenet, det gav da også lidt problemmer da hun skulle måle hovedet men det lykkedes til sidst.

Hun blev målt til at veje 2635 gr hvilket ligger i den lave ende at kurven men jeg får generalt bare små børn.

( De kommer efter det uden for mors mave&nbsp

Jeg danner antistoffer og er derfor blevet holdt ekstra øje med igennem hele graviditeten, jeg kommer af samme grund heller ikke til at gå over tid, jeg bliver senest sat igang på terminsdatoen. (Meget rart at vide at jeg ikke skal gå over tid)

Jeg har fået besked på at jeg skal indlægges i 2 dage effer fødslen, så de kan holde øje med mig og prinsessens blodprøver, jeg har det egentlig fint med at jeg kan få lov at ligge og slappe af og komme mig oven på fødseln uden at skulle tænke på at gøre klar til gæster, lave aftensmad og oprydning osv..
Jeg kommer til at savne mine drenge helt vildt meget, men vi bor heldigvis kun 5 min fra sygehuset, så de kan komme og besøge mig og lillsøster lige så tit de vil

Jeg har en del gener i forbindelsen med graviditeten, min bækkenløsning er blevet rigtig slem de sidste par måneder og jeg døjer med en masse vand i kroppen, det er specielt mine hænder der volder problemmer, de sover konstant og jeg skal sidde op og sove om natten for at de ikke går helt i krampe, og så er de så hævede at jeg ikke længere kan se min knoer

Jeg har derfor fået tid på sygehuset den 11 dec. hvor en læge skal vurdere om jeg skal sættes igang der eller om jeg kan vente til termin den 20 dec. Jeg synes det er rart at de lige holder ekstra øje med mig og tager mine problemmer seriøst

Jeg glæder mig så utrolig meget til jeg skal holde min bebs i armene, men det er alligevel lidt vildt at fødseln er så tæt på nu

Nå men det var lige en lidt lang update fra mig

Til sidst har jeg lige et lidt dårligt billede af elefanten øhh jeg mener mig fra i mandags, 36+4 læg mærke til min hånd

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

Camilla30

God update - og hvor ser du godt ud Hilsen Camilla.

Anmeld

28. november 2012

Miss BananaHammock

Vi ses til fødsel d. 11

Ej - det er da bare mega fedt at lillepige selv valgte at vende sig og sætte sig godt klar.

Anmeld

30. november 2012

Steinbrenner

Camilla30 skriver:

God update - og hvor ser du godt ud Hilsen Camilla.

Tak skal du have

Anmeld

30. november 2012

Steinbrenner

Miss BananaHammock skriver:

Vi ses til fødsel d. 11

Ej - det er da bare mega fedt at lillepige selv valgte at vende sig og sætte sig godt klar.

Der er jo desværre ingen garanti for at de sætter mig igang den 11 dec. men man har vel lov at håbe

Ja det er skønt at hun lige gad og vende sig rigtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.