Det 10 år...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.468 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. november 2012

KTP86

Det 10 år  

Den dag vores liv med David startede,var selvsamme dag som en ung pige der hed Heidi døde som 14årig i en traffikulykke. Datoen for liv og død blev smeltet sammen og endte med at ligge på samme kirkrgård med få måneders mellemrum. Livet er så skrøbeligt.. 

Mine tanker går til David og Heidi,og naturligvis Heidis familie..  

Vi tager hermed hul på det 10 år med mærkedage som mit hjerte og hjerne brænder for at glemme  

Min kærlighed vare herfra og til min sol går ned 

Kærlige tanker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

Sara.

herfra

Anmeld

28. november 2012

hekran

KTP86 skriver:

Det 10 år  

Den dag vores liv med David startede,var selvsamme dag som en ung pige der hed Heidi døde som 14årig i en traffikulykke. Datoen for liv og død blev smeltet sammen og endte med at ligge på samme kirkrgård med få måneders mellemrum. Livet er så skrøbeligt.. 

Vi tager hermed hul på det 10 år med mærkedage som mit hjerte og hjerne brænder for at glemme  

Kærlige tanker

Minderne og kærligheden varer evigt!

Anmeld

6. januar 2013

marie_jon

KTP86 skriver:

Det 10 år  

Kærlige tanker

Av mit hjerte Alt godt til dig... Det er helt forkert når forældre overlever deres børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.