Hjælp søges.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.045 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. juni 2009

Musen5

Da jeg har haft meget dårlige erfaringer med vores babybjorn bæresele ville jeg høre om der var nogle der kunne anbefale en slynge/vikle og hvad er bedst når den skal bruges fra fødslen????

/Mette 27+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2009

Katjaro

Musen5 skriver:

Da jeg har haft meget dårlige erfaringer med vores babybjorn bæresele ville jeg høre om der var nogle der kunne anbefale en slynge/vikle og hvad er bedst når den skal bruges fra fødslen????

/Mette 27+2

En stræk vikle er altid godt til en nyfødt.

Har ikke de store erfaringer med forskellige vikler - men har selv købt en fra mamaslife - og den synes jeg virker godt.

En lommeslynge anbefales af mange som gode begynder slynger - de fås mange forskellige steder.

En mulighed kunne være fra: www.hekon.dk

Hilsen Katja

Anmeld

9. juni 2009

Lise

Jeg brugte en ringslynge lidt - men syntes det var skide svært! Syntes bare den lille mand lå af helvede til dernede... men det er da lykkedes nogle gange, og så har den været god. Næste gang så vil jeg have en strækvikle. Lod mig skræmme af alt stoffet, men skulle jeg blive begavet med endnu en baby, så vil jeg lære at bruge sådan en... Har i øvrigt også en mai tei, men den er bedre til større babyer, så den blev aldrig så brugt, da...det gjorde den bare ikke...

Uden erfaring vil jeg sige at en strækvikle er bedst lige fra fødslen!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.